Förbannat! Fick mail idag om att de inte kunde hitta något fel.. Så antingen är de värdelösa på komplett eller så är det något annat som inte fungerar som det ska. Vad tror ni?
Hittar dom inte något fel så är det inte grafikkortet.
Har du kört memtest? Om inte så googla på det. Då kan du iaf utesluta ramminnet om felet inte sitter där vill säga.
Kan vara processorn, den använder bara ena kärnan och så ska nog inte en 3ghz processor liga på 90-100% när man spelar cs eller bara använder datorn
Annars så är det nog drivrutiner av nå slag
Förvirrad som fan just nu, läst nyss igenom PDF filen som följde med mailet från komplett. Där står det att dem ska skicka tillbaks ett 8500, undra om de har skrivit fel eller om mitt grafikkort igentligen är ett 8500 för då faller bitarna på plats om jag har använt fel drivrutiner. hmm..
Förvirrad som fan just nu, läst nyss igenom PDF filen som följde med mailet från komplett. Där står det att dem ska skicka tillbaks ett 8500, undra om de har skrivit fel eller om mitt grafikkort igentligen är ett 8500 för då faller bitarna på plats om jag har använt fel drivrutiner. hmm..
Kan man inte ändra inlägg ? ursäktar för trippelposten men kan inte ändra.
det är ett 9500gt de ska skicka tillbaks. får man ett nytt kanske? :S
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!