2008-09-15, 20:26
Medlem
Thoorfanghs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Mojo Risin'
Nja, jag hårddrog det lite, för att inte skriva en hel novell - det är ju andra faktorer som spelar in också (typ, många är inte min stil). Men även kompisarnas kompisar är gängade. Jag börjar iofs närma mig 30, så det är kanske inte lika konstigt som om det gällde tjugoåringar.

Jag tycker fortfarande att TS skall börja på balett.

Då förstår jag. Är ju själv i 20-års åldern så för mig funkar det skitbra. Vet inte hur det funkar bland er gamlingar men det klart att allt fler i din ålder skaffar stadigt sällskap

Ledsen men då är det nog bättre att du följer de andra råden i den här tråden. Att lära sig dansa är nog aldrig fel.
Citera
2008-09-21, 03:53
Medlem
Labolinas Linas avatar
Jag har ungefär samma problem som TS. Krogen funkar inte för mig, privata fester är fulla av redan upptagna tjejer, på jobbet är 'alla' redan gifta/sambos och sommarvikarierna har försvunnit.
Kursen jag för närvarande läser är fristående och har ca 50 deltagare så det är ingen gemenskap.

Balett eller dans säger ni? Min motorik är så fruktansvärd dålig att jag faktiskt avstår
Citera
2008-09-21, 12:34
Medlem
HimmelsBlaus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pavarotti
Ja , mer en hälften är mansdominerande kurser?

Hemma-fester är väll alltid bäst, men där är utbudet inte alltid det största och kommer du dit och det finns bara 2 brudar ,och fula, så sitter du i klistret

Det där händer alltför ofta tycker jag, varför är det alltid mer killar på dom festerna man är på, och dom tjejer som finns ser ut som stryk, mer regel än undantag
Citera
2008-09-21, 13:21
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labolinas Lina
...
Balett eller dans säger ni? Min motorik är så fruktansvärd dålig att jag faktiskt avstår
Men du missar ju poängen här: Ju sämre du är, desto lättare att träffa tjejer!

Börja på balett, drutta på näsan det första du gör, och jag är säker på att alla tjejer i salen (utom flatan som är där av samma skäl som du), kommer att dyrka dig!
Citera
2008-09-21, 18:29
Medlem
Labolinas Linas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Mojo Risin'
Men du missar ju poängen här: Ju sämre du är, desto lättare att träffa tjejer!

Börja på balett, drutta på näsan det första du gör, och jag är säker på att alla tjejer i salen (utom flatan som är där av samma skäl som du), kommer att dyrka dig!

Hehe, på det sättet. Nu är jag med dig.
Citera
2008-09-21, 18:47
Medlem
Haha, fann en kurs på 6 hp på kvartstid där man pratar med blommor och lär sig plantera och liknande. Kan det vara nåt kanske
Citera
2008-09-21, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p0ope
Haha, fann en kurs på 6 hp på kvartstid där man pratar med blommor och lär sig plantera och liknande. Kan det vara nåt kanske

Jag ser det framför mig. 2 damer på 40+ som tycker att det är intressant. 28 herrar i varierande åldrar som är där med samma syfte, allesammans.
Citera
2008-09-21, 18:58
Medlem
Labolinas Linas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p0ope

Säkert bra att träffa kvinnor, men om du inte är ute efter vänster-hippies veganer så skulle jag ge dig rådet att hitta någon annan kurs. Trädgårsarkitekt är nog bättre skulle jag tro.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in