Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2008-09-15, 20:37
Medlem
Stuntman Bobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av groovesnus
Men det är precis det dom gjort! Precis samma sak hände mig, Windows Update laddade ner SP3 och gick inte datorn att starta annat än i felsäker läge.
Problemet är att många gör samma logiska felsteg, det behöver inte vara SP3 som är orsaken till att ens dator börjar bete sig konstigt. Felen kan lika gärna bero på ett tredjepartsprogram som av någon anledning ballar ut, kanske för att det inte kan hantera de nya versionerna av filer som kommer in med SP3.

Men eftersom man nyligen installerat SP3 så antar man automatiskt att det är Microsoft som förstör för dig trots att det är deras egna OS.

Edit: Jag har en känsla att det är många gånger fler människor som inte haft något problem med SP3 så man kanske inte ska vara så förhastad att Microsoft är ute efter att förstöra sitt egna OS.
Citera
2008-09-16, 11:58
Medlem
merlin2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BertramBueno
passade på att göra det när datorn var i sånt där felsäkert läge. råkade ut för att allt försvann en gång, och det räcker.
Btw, hur kan jag se om någon skrivit på en tråd jag eller nån annan gjort? eller måste jag söka efter den varje gång?

du kan prenumerera på din topic, kolla längst upp på hemsidan...
Citera
2008-09-16, 16:08
Medlem
Larsjudens avatar
Snor tråden lite: jag tankade SP3 och skulle instrallera det, men det gick ju såklart inte då det var fel version, kan nån tipsa om var jag kan hitta Servicepack som funkar på svenskspråkiga XP?
Citera
2008-09-16, 16:19
Medlem
927s avatar
ms är ju första träffen men ändra till svenska innan du tankar
http://www.google.se/search?source=ig&hl=sv&rlz=&q=sp3&meta=
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto