2008-10-14, 20:09
Medlem
säkerts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wingless
"Andrea Wahlgren is happy." Enligt facebook...uppdaterad kl. 00.00 inatt. Är inte det lite konstigt? Om min man varit hemma i 9 timmar efter att ha suttit fängslad i nästan en månad på grund av mina psykoser skulle facebook kanske inte vara det första jag koncentrerade mig på...?

tragiskt.
visar ju om inte annat på hennes omognad och uppmärksamhetsbehov.

samtidigt kanske hon hade lite tid över då papa var upptagen med att desperat försöka lappa ihop sitt rykte samt relationerna med sina bokare, som bryskt vänt honom ryggen under häktningstiden.
samt nästla sig tillbaka till p3 rythm.
Citera
2008-10-14, 20:42
Medlem
anakatas avatar
En del folk reagerar valdigt lustigt under angestattacker. T.ex. en bekant som sprang ut i skogen med foljd att man fick ga skallgang efter honom. Sa det ar absolut ingen orimlighet att agera som A, aven om det inte ar vanligt.
Citera
2008-10-14, 20:54
Medlem
Fylletjafs.....

Citat:
Ursprungligen postat av anakata
En del folk reagerar valdigt lustigt under angestattacker. T.ex. en bekant som sprang ut i skogen med foljd att man fick ga skallgang efter honom. Sa det ar absolut ingen orimlighet att agera som A, aven om det inte ar vanligt.

Jag tycker ni är dumma som bara tror vad tidningarna skriver, ni vet hur mycket skit de lägger till / hittar på.

Jag tror att de börjat tjaffsa. Båda har druckit för mycket. Hon är hysterisk och svartsjuk och han tycker det är skit jobbigt och han puttar till henne. Han puttar säkert till henne hårt in i väggen, för när man är skit packad vet man inte riktigt hur hår man puttar..
I alla fall.. han åker hem ensam och försöker lugna ner sig. Hon kommer dit en halvtimme senare och är helt hysterisk. Han säger säkert att de kan "prata om detta i morgon" men hon är full och ledsen och allt kommer på samma gång. Hon börjar skrika och puttas och han blir skit sur och kastar ett ljus på henne.

Anledningen till att jag tror att detta var helt utan hans avsikt är för att jag gör samma sak i fyllan, och det skäms jag för.
Jag kan börja tjaffsa med min kille, och han är helt lugn i början, även han är full. Sen provocerar jag honom mer och mer och han blir mer förbannad. Han säger ngt i stil med "håll tyst nu, vi pratar i morn" Men i min hjärta tänker jag inte helt klart (när jag är riktigt packad och vi har bråkat) utan fortsätter. Jag kan t.ex också ta en kniv och vilja ta livet av mig, eller börja dunka huvudet i handfatet, allt för uppmärksamhet.
Jag kan även börja putta på honom och vara "på" honom för mycket och efter ett visst antal tillsägningar så tröttnar man såklart.
Då kan han ta tag i mig, eller putta till mig och när jag är full blir allt så överdramatiserat. Då kan jag öppna dörren och skrika i trapphuset "SLUUUUTAAAA SLÅÅÅÅÅÅ MIIIIG" Bara tur hitills att ingen granne vaknat och lyssnat på mitt skitsnack.

Hur som helt. Jag vet inte vad jag tror, men jag är inte övertygad om att han är boven i det hela.
Citera
2008-10-14, 21:05
Medlem
monti garbis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggi08
Jag tycker ni är dumma som bara tror vad tidningarna skriver, ni vet hur mycket skit de lägger till / hittar på.

Jag tror att de börjat tjaffsa. Båda har druckit för mycket. Hon är hysterisk och svartsjuk och han tycker det är skit jobbigt och han puttar till henne. Han puttar säkert till henne hårt in i väggen, för när man är skit packad vet man inte riktigt hur hår man puttar..
I alla fall.. han åker hem ensam och försöker lugna ner sig. Hon kommer dit en halvtimme senare och är helt hysterisk. Han säger säkert att de kan "prata om detta i morgon" men hon är full och ledsen och allt kommer på samma gång. Hon börjar skrika och puttas och han blir skit sur och kastar ett ljus på henne.

Anledningen till att jag tror att detta var helt utan hans avsikt är för att jag gör samma sak i fyllan, och det skäms jag för.
Jag kan börja tjaffsa med min kille, och han är helt lugn i början, även han är full. Sen provocerar jag honom mer och mer och han blir mer förbannad. Han säger ngt i stil med "håll tyst nu, vi pratar i morn" Men i min hjärta tänker jag inte helt klart (när jag är riktigt packad och vi har bråkat) utan fortsätter. Jag kan t.ex också ta en kniv och vilja ta livet av mig, eller börja dunka huvudet i handfatet, allt för uppmärksamhet.
Jag kan även börja putta på honom och vara "på" honom för mycket och efter ett visst antal tillsägningar så tröttnar man såklart.
Då kan han ta tag i mig, eller putta till mig och när jag är full blir allt så överdramatiserat. Då kan jag öppna dörren och skrika i trapphuset "SLUUUUTAAAA SLÅÅÅÅÅÅ MIIIIG" Bara tur hitills att ingen granne vaknat och lyssnat på mitt skitsnack.

Hur som helt. Jag vet inte vad jag tror, men jag är inte övertygad om att han är boven i det hela.

Finns professionell hjälp för dig med, och tiden är mogen, eller hur ?
Citera
2008-10-14, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monti garbi
Finns professionell hjälp för dig med, och tiden är mogen, eller hur ?

Tack, jag vet. Men inget som händer var och varannan helg, utan kanske 3 ggr på 4 års tid. Sa bara att jag tror inte han har gjort, så som media skiver.
Citera
2008-10-14, 21:11
Medlem
ParvixIIs avatar
Citat:
Det vet jag att det finns. Men eftersom dessa gånger är 3 på 4 år så känns det inte nödvändigt. Sa bara att han kanske inte är så som alla skriver.

Fast när din kille flippar ur och dänger till dig i skallen med första bästa tillhygge för att du ska skärpa till dig så kommer han också att bli åtalad för misshandel. Så du kanske skulle ta och göra något åt det där, trots att det "händer så sällan"...
Citera
2008-10-14, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ParvixII
Fast när din kille flippar ur och dänger till dig i skallen med första bästa tillhygge för att du ska skärpa till dig så kommer han också att bli åtalad för misshandel. Så du kanske skulle ta och göra något åt det där, trots att det "händer så sällan"...

var ju därför jag skrev som jag skrev. Nu handlar inte tråden om mig, så vi kan släppa det. Jag skrev ett tänkbart senario som jag sj upplevt och därför kan relatera till
Citera
2008-10-14, 21:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hallon1
Det är du som är pinsam. Tidningarna har inte hittat på hälften så mycket skit som du.

humm... vad exakt är det du tror jag hittar på, eller varför jag ens skulle tjäna på att hitta på ?
Jag kan tala för hur jag själv kan vara och vem är du att komma å säga något ?
Tror detta beteende är vanligare än vad ni "perfekta" människor tror. Han även en vän som fungerar ungfär likadant i samma lägen
Citera
2008-10-14, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av anakata

Exakt. Alla fungerar olika. I fyllan och i ångestattacker. Ingen kan säga natt det är "rätt eller fel" utan alla funkar vi olika
Citera
2008-10-14, 22:07
Medlem
Citat:
Exakt. Alla fungerar olika. I fyllan och i ångestattacker. Ingen kan säga natt det är "rätt eller fel" utan alla funkar vi olika

Förstår vad du menar, men rätt är det väl ändå inte...
Du kanske kan göra ngt åt det nu, i o med att du verkar så medveten om problematiken?
Citera
2008-10-14, 22:10
Medlem
FritzDaCats avatar
Nu flyr grannarna!

Annons 329438
byta hyresrätt mot hyresrätt
Senaste markering tis 14 okt 2008 21:22:18

Finnes
Hyresrätt
1:a, 36 kvm, 2891 kr/mån
Bellmansgatan 25 (karta), 1:a vån
118 Centrala Södermalm
Kabel-TV, Öppen spis/kakelugn

Mycket centralt belägen etta med lugnt och tyst läge mot gården. Fungerande kakelugn, trägolv, två stora fönster i rummet, sittplats för 3-4 personer i köket. Sittplats på grön gård.

http://www.bjornsbytare.se/show.pl?id=329438
Citera
2008-10-14, 22:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amazongirl
Förstår vad du menar, men rätt är det väl ändå inte...
Du kanske kan göra ngt åt det nu, i o med att du verkar så medveten om problematiken?

Det blev så förstorat det jag skrev. Enda jag menade var att det kan ha gått till på detta sätt som jag beskrev.

Vem säger jag inte gjort något åt det ? Jag hargjort mycket.. Bitit ihop och slutat argumentera och disskutera i fyllo tillstånd t.ex
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in