2008-10-12, 13:18
Medlem
Fickludds avatar
För några år sedan var jag på en konsert med Lars Demian och Stefan Sundström. Stefan fungerade fram till pausen, därefter var han för full och fick sitta i bakgrunden, lugn och fin.
Citera
2010-12-29, 16:43
Medlem
swimp78s avatar
Varhelst det finns ett gäng sköna kvarvintrade proggare i 40-50-årsåldern har Stefan en given plats på Soffan - varhelst i landet han befinner sig. Den uppfattningen har jag fått. Ställer gärna upp mer eller mindre ideellt i små sammanhang.

Jag uppfattar Sundström som en rätt oproblematisk individ. Möjligtvis kan jag tänka mig att han röker på en del, men det jar jag inga belägg för.
Citera
2011-06-19, 18:52
Medlem
Knotknets avatar
Han har en sjukt sexig dotter vid namn Vanja Renberg. Hon sjunger i de inte så kända banden The Vanjas och Sin Galore. Här är ett klipp från hultsfred när hon är sexig och gravid och dessutom sjunger hon jävligt bra. Stefan ska vara stolt över henne.

Här kommer ett klipp med efterföljande intervju.

http://www.youtube.com/watch?v=VLYZv...eature=related
Citera
2011-06-19, 19:24
Medlem
hukons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Han har en sjukt sexig dotter vid namn Vanja Renberg. Hon sjunger i de inte så kända banden The Vanjas och Sin Galore. Här är ett klipp från hultsfred när hon är sexig och gravid och dessutom sjunger hon jävligt bra. Stefan ska vara stolt över henne.

Här kommer ett klipp med efterföljande intervju.

http://www.youtube.com/watch?v=VLYZv...eature=related
Vilket ös. Håller med att hon är bra, Sveriges bästa rocksångerska och det är glest av bra rocksångerskor i det här landet
Citera
2011-06-19, 19:52
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hukon
Vilket ös. Håller med att hon är bra, Sveriges bästa rocksångerska och det är glest av bra rocksångerskor i det här landet
Hon är lätt Sveriges bästa rocksångerska. Hoppas hon får till det och hamnar i ett riktigt bra band nån gång hon förtjänar att slå inom musiken.
Citera
2011-06-19, 20:04
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Varhelst det finns ett gäng sköna kvarvintrade proggare i 40-50-årsåldern har Stefan en given plats på Soffan - varhelst i landet han befinner sig. Den uppfattningen har jag fått. Ställer gärna upp mer eller mindre ideellt i små sammanhang.

Jag uppfattar Sundström som en rätt oproblematisk individ. Möjligtvis kan jag tänka mig att han röker på en del, men det jar jag inga belägg för.

Är ganska säker på att han inte röker på, han dricker inte ens särskilt mycket längre.
Citera
2011-06-19, 20:21
Medlem
Knotknets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utter
Är ganska säker på att han inte röker på, han dricker inte ens särskilt mycket längre.
Vet du eller gissar du? Det är svårt att se på en person om han röker på ibland eller inte.
Citera
2011-06-19, 20:27
Medlem
utters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knotknet
Vet du eller gissar du? Det är svårt att se på en person om han röker på ibland eller inte.

Känner folk som känner honom, typ.
Citera
2014-04-12, 03:13
Medlem
Tregays avatar
Tillbaka till Farsta
Stefan Sundström ser ljusningen i tillvaron - i Stockholms södra förorter (DN, 11 april)

Farstas Mick Jagger säger bland annat:
Citat:
De sista två åren har det blivit mycket konserthus med sittande publik.
Det är helt okej, men vart tog den stökiga publiken vägen? Var är fyllskallarna?
Citera
2014-04-12, 07:36
Medlem
kostymnisses avatar
Att fyllskallarna försvunnit och numera helst sitter beror på att vi blivit äldre... Så enkelt tror jag det är, att det sedan finns en del yngre "nya" lyssnare som hellre röjer är en annan femma men de är väl i minoritet.
Citera
2014-04-13, 12:09
Medlem
Sonnenwendes avatar
Sundström känns väldigt enkelspårig, han har malt sitt vpkspår i snart 30 år, tröttsamt och inskränkt.
Citera
2014-04-13, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sonnenwende
Sundström känns väldigt enkelspårig, han har malt sitt vpkspår i snart 30 år, tröttsamt och inskränkt.
Extremt. Mitt vurmande för Sundström var en ungdomssynd, sen växte hjärnan klart och han blir föga imponerande. Några fina opolitiska låtar är dock kvar att nynna på. Ungefär lika spännande politisk analytiker som Göran Greider som fortfarande tror på en återgång till folkhemmet. Those days are gone boys.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in