2008-09-12, 09:29
Medlem
Är i Spanien och ska vara här i ett år för att lära mig spanska. Därför skulle jag vilja byta språket på mitt operativsystem till spanska. Jag har Windows XP Home Edition SP2. Har försökt leta, men inte hittat något? Någon som vet?

Mvh,
Viktor
Citera
2008-09-12, 09:37
Medlem
Juni användare.s avatar
Jag tror faktiskt inte att det går att byta språk på operativsystemet utan du får installera om allt, riktigt uselt gjort av microsoft iaf..
Citera
2008-09-12, 11:00
Medlem
Det finns language-packs att ladda ner till Vista genom Automatiska uppdateringar, kanske finns till XP också!
Citera
2008-09-12, 11:03
Medlem
Multilingual User Interface (MUI) skall du ladda ner och välja det språk du vill använda i windows. Sök på valfri tracker. Filen är på strax över 1 GB.
Citera
2008-09-26, 13:15
Medlem
Lang.pack får du ladda ner. Hur lyckades du få spanska?
Citera
2008-12-17, 12:37
Medlem
Fischlets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danneny
Är i Spanien och ska vara här i ett år för att lära mig spanska. Därför skulle jag vilja byta språket på mitt operativsystem till spanska. Jag har Windows XP Home Edition SP2. Har försökt leta, men inte hittat något? Någon som vet?

Mvh,
Viktor

Läste någon annan stans att det inte går att byta på home edition utan bara på professional men du kan ju pröva att ladda ner spanska på denna sida:

http://download.microsoft.com/downlo...efb/readme.htm

Har inte provat själv så jag garanterar inget!
Citera
2008-12-17, 12:46
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av binyard
Lang.pack får du ladda ner. Hur lyckades du få spanska?

Han vill ha spanska.
Citera
2008-12-17, 21:51
Medlem
antagonistens avatar
Fildelning -> MS Windows
/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto