Jag behöver veta vad en butikskontrollant har för rättigheter när man inte har tagit något och varit utanför affären i 30minuter?
Jag är däremot en känd snattare och två gånger tidigare har han försökt sätta dit mig men jag har droppat varorna innan jag gått ut, men räcker det för att han ska be mig följa med?
Det hela urartade och som ni kan läsa om i följande artikel:http://www.expressen.se/Nyheter/1.17...en-mot-vaktare
Jag är inte orolig för rubricering för den kommer att ändras eftersom inga tomhylsor eller kulhål finns och inte en enda knall har hörts, det är helt och hållet butikskontrollantens uppgifter,
Att jag gjorde en s.k mantelrörelse med en signalstörare och riktade den mot han var för att han skulle sluta jaga mig.
Är nu efterlyst för mordförsök!
Solna
Flera patruller påväg mot Mandolingatan där slagsmål ska pågått, ungdomar springer åt alla håll när polisen närmar sig. Verkar vara en fest som spårat hårt.
EDIT: Haha det verkar bara varit gruff utanför en fest. Några fick inte komma in och efter tjafs ringde dom polisen för att jävlas... Lamt.
Senast redigerad av platyzma 2009-12-04 kl. 23:18.
Natt mot Lördag 5 dec..
Tre negrer rånar en taxichaufför med pistol i Farsta centrum om jag uppfattade det riktigt. Någon som vet nåt mera om det här ?
Film Tajm i flatås har blivit rånat, helikopter och flera patruller på jakt. Hundar söker för fullt, en person plockad på frölunda torg och sen även en misstänkt som gått in i en port på distansgatan.
EDIT: Mannen på frölunda torg blev visad för vittne men det var inte han. Dom hade två pers som gömde sig på Barytongatan men dom kollade dom inte för rånaren var "bara en person" ?? Vad hindrar att han ringt en hämtkompis med bil t.ex?
Senast redigerad av platyzma 2009-12-05 kl. 21:44.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!