Citat:
Ursprungligen postat av Ap-ungen
Precis som du säger så ifall ni sitter i ett störe umgänge så fråga om hon vill följa med på en cigg(om hon/du röker). Detta är typisk festgrejj och är egentligen inte speciellt mysigt och charmigt men iaf. ett sätt att prata ensamma. Det räcker med att fråga om vill ta lite frisk luft.
När du väl är ensam med tjejen i fråga(hur du än ordnat detta) så prata på som vanligt och fråga sedan trevligt och lugnt om hon har lust med en fika/middag någon kväll? Ta hennes telefonnr och fortsätt kvällen som vanligt. Detta är hur enkelt som helst egentligen.
Nu har jag vågat mig ut på krogen och ragga på tjejer. Nu gäller det bara att våga ta nästa steg. Det är nog inte svårare än så.
Citat:
Du känner nog dessutom om hon är intresserad eller inte.
Fast det kan vara lite lurigt. Fast man får köra på lite och våga testa hennes intresse!
Citat:
Ursprungligen postat av Blaster
Eh du ser ganska bra ut va?
Det finns inte en chans i helsike att jag skulle få jobb som fotomodell. Samtidigt är jag lång, vältränad och fortfarande är jag rätt hårfager. Kan inte tänka mig att någon tjej skulle nobba mig för att jag är för ful. Men samtidigt så räcker inte bara mitt utseende för att fånga tjejer. Men för vilken kille är det så? Jag är iaf nöjd med mitt utseendet och vill inte se ut på ngt annat sätt.
Citat:
Vad menar du med sista steget, att ta hem henne för en ons eller att ta hennes nummer för en fika och sen blivande flickvän?
Både och. Beroende på vad det är för tjej.
Citat:
Precis som föregående talare så är det bara att få henne för sig själv en sväng, fråga om du kan hooka hennes nummer så ni kan ta en fika eller nåt, sen skickar du ett sms dagen efter typ "Tjena, Negis från igår här. Det var riktigt trevligt igår har du lust att ta en fika i veckan?"
Mm, ska inte vara så svårt.... får satsa på det nästa krogrunda!