• 1
  • 2
2008-09-11, 05:12
Medlem
wembis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Likvidera
Bara av intresse, använder du addonen NoScript i Firefox? Och isåfall, tillät du sidan i NoScript?
vilken söt pussmun du har.

pussipussipuss.pussipussipuss.pussipussipuss.pussi pussipuss.pussipussipuss.pussipussipuss.

vill bara pussa dig.

pussipussipuss.pussipussipuss.pussipussipuss.pussi pussipuss.pussipussipuss.pussipussipuss.
Citera
2008-09-11, 05:13
Medlem
wembis avatar
nam nam namnam
Citera
2008-09-11, 05:16
Medlem
RaxXzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wembi
vilken söt pussmun du har.

vill bara pussa dig.

rofl...

Jaja nu klarade jag det (tror jag) fick bort den jävla hor saken sökte lite på FB och hittade lite tips och tillslut lyckades jag
Citera
2008-09-11, 05:22
Medlem
RaxXzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Likvidera
Bara av intresse, använder du addonen NoScript i Firefox? Och isåfall, tillät du sidan i NoScript?

Tack för tipset om NoScript Fixat det nu och uppgraderat till firefox 3.

Någon som vågar kolla in på sidan och se vad det där var för jävla trojan?
Aldrig sett på maken förut till trojan att jävlas fattar inte ..
Gör så man kommer till reklamsidor när man klickar google länkar.. Blockerar ALLA antivirus sidor.. Det som räddade mig var faktiskt en skolproxy ha!
Citera
2008-09-11, 08:17
Medlem
927s avatar
uppdatera malwarebytes, (snabb)scanna, ta bort, starta om och scanna igen.
posta en ny HJT logg

det har ingen betydelse vilken browser man använder om man tex klickar på virus.exe (även om det inte är så tydligt)
Citera
2008-09-11, 09:52
Medlem
Jag tror trojanen har legat på datorn sen tidigare och alltså inte hämtas precis då du besökte den sidan.
Om du hade haft brandvägg som kontrollerar trafiken både in och ut hade du fått godkänna innan trojanen skickade ut och hämtade det den nu hämtade ner till datorn.
Testade länken FF3 utan någon som helst reaktion på att det skulle vara problem med den sidan. Kör inte noscript eller liknade, finns ingenting som kunde hindra "viruset" från att laddas ner om den var där. Om det inte är säkerhetshål FF2 som täppts igen i FF3..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in