2008-09-11, 01:49
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Säg att ni har jävligt dåligt med cash en period så ni kan inte lägga era cash på röka. Beckna eller något är inte heller ett alternativ, utan ni får hålla er till att röka fem gram per månad. Vi snackar då om bra gräs, sådant man får om man betalar 5-600 i Sverige. Skulle ni köra blaze-fredagar där ni röker stenhårt och var sådär kalasbänga eller hade ni satsat på att röka ett par dagar i veckan men tagit det lite lugnare. Eller hade ni t.om portionerat så man rökt en 0,2:a nästan varje kväll?

Denna frågan riktar sig väl främst till folk som röker ofta, nästan dagligen eller så - så man har en referensram liksom.
2008-09-11, 01:52
Medlem
Hade försökt att köra 1.25 g/helg, men hela femman hade nog gått åt på första helgen...
2008-09-11, 01:59
Medlem
Alreadyricks avatar
Hmm, köpte en femma, som bubblade fint, i slutet av förra månaden. Jag har nästan rökt varje dag och bjudit lite, mest rökt i pipa. Än så länge räcker det, får se om det räcker fram tills den 25:e, borde inte vara några större problem. Kanske jag som lätt blir påverkad av det, jämfört med er andra dagliga cannabis-rökare, vad vet jag.
2008-09-11, 02:13
Medlem
Dr.Jekylls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alreadyrick
Hmm, köpte en femma, som bubblade fint, i slutet av förra månaden. Jag har nästan rökt varje dag och bjudit lite, mest rökt i pipa. Än så länge räcker det, får se om det räcker fram tills den 25:e, borde inte vara några större problem. Kanske jag som lätt blir påverkad av det, jämfört med er andra dagliga cannabis-rökare, vad vet jag.

Om du kunnat röka på en femma 12-13 dagar och behålla den 12-13 dagar till, men ändå nästan varje dag samt bjudit polare undrar jag vad fan du fått tag på, ice?!
2008-09-11, 02:22
Medlem
Alreadyricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Om du kunnat röka på en femma 12-13 dagar och behålla den 12-13 dagar till, men ändå nästan varje dag samt bjudit polare undrar jag vad fan du fått tag på, ice?!

Haha, vetifan. Var nere i Chriss och köpte det, det börjar brinna efter att man haft lågan på det en kort stund, men så överdrivet bra är det väl egentligen inte. Sen har man ju en del polare som bjuder ibland, så man behöver inte röka av sitt egna varje dag. Man brukar ju ställa upp för sina vänner när de har ont om röka, så det löser sig. Röker bara på kvällarna då.
2008-09-11, 02:27
Medlem
Ginnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Jekyll
Säg att ni har jävligt dåligt med cash en period så ni kan inte lägga era cash på röka. Beckna eller något är inte heller ett alternativ, utan ni får hålla er till att röka fem gram per månad. Vi snackar då om bra gräs, sådant man får om man betalar 5-600 i Sverige. Skulle ni köra blaze-fredagar där ni röker stenhårt och var sådär kalasbänga eller hade ni satsat på att röka ett par dagar i veckan men tagit det lite lugnare. Eller hade ni t.om portionerat så man rökt en 0,2:a nästan varje kväll?

Denna frågan riktar sig väl främst till folk som röker ofta, nästan dagligen eller så - så man har en referensram liksom.

Jag hade kört på vissa dagar när jag vill ha det lite festligare
och så hade jag tagit det lugnt andra dagar.
kanske till och med försökt hålla mig ifrån det helt vissa dagar,
det sparar man in som fan på.
2008-09-11, 02:41
Medlem
DrGreenthumbs avatar
Jag hade nog delat upp femman till 5-6st rejäla pipomgångar och välja mina tillfällen noga!
2008-09-11, 03:38
Medlem
MagicMacks avatar
Jag är exakt där. Köpte en 15g gräs, men det blir svagare och svagare spliffar nu mot slutet... Då slösar man inte direkt

5g/varje 10dag = drömmen

Tyvärr är jag värdelös på att hålla mig, så det blir 0.2 spliffar kanske tom 0.1 med röda rizzla. Tror det är något snett med mig, men finns det röka i hemmet så röks det, inga undantag!
Senast redigerad av MagicMack 2008-09-11 kl. 03:40.
2008-09-11, 03:55
Medlem
Mittpunktens avatar
Hade aldrig delat den. Hade rökt den 5an som om jag hade 10g till.
Det hade gått åt på en helg hur man än hade gjort.
Vet man om att det ligger i en låda tillexempel så river man gärna i den alltså!
2008-09-11, 03:56
Bannlyst
När jag väl köper röka så röker jag nästan varje dag för att kunna somna lättare, så en liten dos varje eller kanske varannan dag framåt kvällskvisten hade jag satsat på.

Hade jag inte använt det i medicinskt syfte så hade jag delat upp det i 0.5-0.7 och rökt ner mig lite mer, men ändå så att allt inte tar slut på en gång.

Röker inte varje dag, men kände mig tvingad att skriva i alla fall. Hate me if you wish.
2008-09-11, 07:19
Bannlyst
hoho

en femma e slut dagen efter man köpt den
2008-09-11, 07:45
Medlem
UnR33Ls avatar
En femma räcker lätt för en månad =) Det går åt så jävla lite me pipan, helt underbart!
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in