2008-09-10, 22:25
Medlem
_Ahlen_s avatar
Kan det på något sätt vara farligt att använda rosenrot om man är en brukare av alkohol? Inte för att jag själv tror det, men man kan lika gärna vara på den säkra sidan, tycker att det hade varit en ganska onödig sak att åka till sjukhuset för.
Citera
2008-09-10, 22:46
Medlem
Bagus avatar
Jag har aldrig märkt något dåligt av det. Men sen så äter jag inte rosenrot varje dag.
En snabb googling gav inte heller något svar. Men visst, har du dåligt hjärta eller liknande så kanske det inte är det bästa.
Citera
2008-09-11, 21:00
Medlem
_Ahlen_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bagu
Jag har aldrig märkt något dåligt av det. Men sen så äter jag inte rosenrot varje dag.
En snabb googling gav inte heller något svar. Men visst, har du dåligt hjärta eller liknande så kanske det inte är det bästa.
Hittade inte heller något på Google, det var därför jag frågade här. Förmodligen vet du inte, men tror du att det skulle göra någon skillnad om man tar de i samband med varandra, jämfört med om man låter det gå ett tag? Om det nu skulle vara farligt hade man nog hört en del om det i massmedia, speciellt Aftonbladet hade nog gärna skrivit om "Dödsfällan", men man kan aldrig vara nog säker. Själv skulle jag kunna tänka mig att det är lite som att blanda energidryck med sprit, men jag vet inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in