2008-09-09, 23:41
Medlem
Jag har alltid undrat varför det inte finns något forum för att diskutera tidningsnyheter/artiklar här på Flashback.
Skulle inte det vara en bra idé? Så slipper man fundera vilket jävla forum man skall posta t.ex. en tråd om att jorden skall gå under imorrn.
2008-09-09, 23:43
Medlem
Crossmacks avatar
Medier och Journalistik eller Humorlänkar verkar det stå mellan.
2008-09-09, 23:49
Medlem
Cynikers avatar
Hissen går inte enda upp ikväll, eller?

Om du vill diskutera ett speciellt ämne som tas upp i en tidningartikel så diskuterar du givetvis detta i passande forumsavdelning. Det kan ju inte finnas en samlingstråd för alla ämnen som tas upp i media.

Vill du däremot diskutera artikeln i sig (hur den är skriven etc.) så går du till M&J.

Tror merparten av bildobjekten i den mongolida bildtråden hade kunnat räkna ut det här själv.
2008-09-09, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crossmack
Jag har alltid trott att man skall diskuttera om själva tidningarna i det forumet och inte själva artiklarna.
2008-09-10, 00:11
Medlem
Ful Fisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logz
Jag har alltid undrat varför det inte finns något forum för att diskutera tidningsnyheter/artiklar här på Flashback.
Skulle inte det vara en bra idé? Så slipper man fundera vilket jävla forum man skall posta t.ex. en tråd om att jorden skall gå under imorrn.

Tycker i 99% av fallen är det självklart vilket forum som tråden ska vara i. Många trådar kan ju faktiskt vara rätt i flera forum också. Med ditt resonemang borde vi slänga in hela fb i ett forum utan underforum.

Citat:
Ursprungligen postat av Crossmack

2008-09-10, 14:46
Medlem
Softis...s avatar
Det har diskuterats tidigare i denna tråd.
https://www.flashback.org/showthread.php?t=704690
2008-09-11, 11:31
Medlem
johnny_viciouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Softis...
Det har diskuterats tidigare i denna tråd.
https://www.flashback.org/showthread.php?t=704690

Tråd låst.

//mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in