2008-09-14, 11:29
Medlem
Orjisols avatar
Jag har beställt warhammer med förboknings erbjudande nu, någon som vet när man får head start koden?
Citera
2008-09-14, 11:45
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ♫♫♫
Isf kan man ju bestämma en "alt.-server" där man kan göra sina alts på den motsatta realmen. Isf kan kanske Orrud vara lämplig?

Låter som en bra idé, har inte ens tänkt på alts!

Ifall det blir en orderguild på Azgal (verkar ju ganska troligt) ´kan det då bli du som är guildleader?
Citera
2008-09-14, 11:48
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer

Ifall det blir en orderguild på Azgal (verkar ju ganska troligt) ´kan det då bli du som är guildleader?

*EDIT* Sig fixad med mer info, säg till om ändringar
Citera
2008-09-14, 11:49
Medlem
♫♫♫s avatar
Citat:

Kan jag väl tänka mig i o f s... dock vet jag inte hur mycket tid jag kommer att kunna avsätta då jag pluggar heltid.
Citera
2008-09-14, 11:49
Bannlyst
Fick alldeles nyss ett mail från GOA

Greetings Mattte,

Your CD-Key has been correctly registered. It also gives you access to the following components which have been activated:

Pre-Order Collector's Edition exclusive items
Rittenbach camp

Och jag är väldigt nyfiken på hur det här med sina saker fungerar. Är det så att varje gång man startar en ny karaktär så får han/hon/den/det sakerna i sin väska?! Eller? Någon?
Citera
2008-09-14, 11:50
Medlem
mosucks avatar
woah nu fick jag ingame items mailet jag kommer också att lira på Karag Azgal btw
Citera
2008-09-14, 11:50
Medlem
STarkmans avatar
Det lät inte som en så dum idé att alla försöker köra på Karak Azgel, isåfall får stoppable en till rekryt till sin guild... Fy fan för order
Citera
2008-09-14, 11:51
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Kan jag väl tänka mig i o f s... dock vet jag inte hur mycket tid jag kommer att kunna avsätta då jag pluggar heltid.

ok, vet inte om detta kommer bli något jätte problem. De flesta på FB är ganska klara med att vi inte vill ha något "måste vara online 24/7 guild" för 1337-p12or och liknande.

Man spelar när man kan, begär någon mer så borde han gå ut och kolla om han minns hur solen ser ut
Citera
2008-09-14, 11:52
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mosuck
woah nu fick jag ingame items mailet jag kommer också att lira på Karag Azgal btw
Ska du lira order eller Dest?

Trevligt med STarkman med
Citera
2008-09-14, 11:52
Medlem
♫♫♫s avatar
Citat:
ok, vet inte om detta kommer bli något jätte problem. De flesta på FB är ganska klara med att vi inte vill ha något "måste vara online 24/7 guild" för 1337-p12or och liknande.

Man spelar när man kan, begär någon mer så borde han gå ut och kolla om han minns hur solen ser ut

Haha, ja då borde det inte vara några problem.
Citera
2008-09-14, 11:57
Medlem
Golachabs avatar
Ok loggar in på Karag Azgal i morgon då. Hade från början tänk mig Destruction men tror nu jag satsar på Order. Förmodligen blir det en Dwarf, antingen Ironbreaker eller Runepriest vid namn Ghagiel
Citera
2008-09-14, 11:58
Medlem
STarkmans avatar
Citat:

Då är vi två, pluggar också på heltid

Så det lär ju hända att man inte har tid ibland, men då blir man väldigt motiverad att göra undan allt plugg så man kan lira
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in