2008-09-13, 16:51
Medlem
brainspaces avatar
Är det för sent för att signa in sig på betan å sånt eller?
Citera
2008-09-13, 17:16
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av brainspace

tyvärr tog betan slut idag
Funderar dock starkt på att förhandsboka spelet nu så att man får spela igen på måndag. Förbannat roligt var det!

Spelade på Karak-Hirn och träffade några grabbar från Warders, ingen som vet vart dom har tänkt spela vid release?
Citera
2008-09-13, 17:39
Medlem
rovbin84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hugo91
tyvärr tog betan slut idag
Funderar dock starkt på att förhandsboka spelet nu så att man får spela igen på måndag. Förbannat roligt var det!

Spelade på Karak-Hirn och träffade några grabbar från Warders, ingen som vet vart dom har tänkt spela vid release?

Warders ska spela på White-rose servern (gamla pro daoc-guilder).
Meningen med den servern är att så lite randoms ska in som möjligt så avslöjjar ingenting. (Menar ingenting till just dig nu).
Citera
2008-09-13, 18:04
Medlem
HighlordKruuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Runtiin
Tjena, kom igen nu grabbar, var ska ALLA Svenskar på FB spela? lika bra vi säger en server nu så vi kommer ihop, slippa ryssarna så svårt 'r det inte.

Jag ska spela på RP-core server, som tidigare nämnt så vill man gärna slippa allt "uberl33thaxroxxorzg33kpwn"-språk. Själv har jag ett par kompisar som är riktiga sådana typer som använder sig av ovannämnt språk och uppträder som... ja, jag vet inte vad. Men ta det lugnt, jag har avrått dem från WAR, har nämligen pratat som en idiot om "Nya patchen som skall komma DAoC som kommer äga!" , så just nu i denna stund är de på väg affären för DAoC!
Citera
2008-09-13, 18:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HighlordKruul
Jag ska spela på RP-core server, som tidigare nämnt så vill man gärna slippa allt "uberl33thaxroxxorzg33kpwn"-språk. Själv har jag ett par kompisar som är riktiga sådana typer som använder sig av ovannämnt språk och uppträder som... ja, jag vet inte vad. Men ta det lugnt, jag har avrått dem från WAR, har nämligen pratat som en idiot om "Nya patchen som skall komma DAoC som kommer äga!" , så just nu i denna stund är de på väg affären för DAoC!

Vilket svin du e
Citera
2008-09-13, 18:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rovbin84
Warders ska spela på White-rose servern (gamla pro daoc-guilder).
Meningen med den servern är att så lite randoms ska in som möjligt så avslöjjar ingenting. (Menar ingenting till just dig nu).

Om jag inte har fel så ska np lira där? Själv ska jag nog inte lira där men får se :P
Citera
2008-09-13, 18:40
Medlem
Citat:

Nej det är väl inte för sent, men betan stänger ikväll
Citera
2008-09-13, 19:05
Medlem
LifeIsALoops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muffkakan
Vilket svin du e
tänkte samma sak
Hygglig kompis... "Nej, spela nåt annat spel, för jag vill inte umgås med dig, kompis"
Citera
2008-09-13, 19:40
Medlem
LifeIsALoops avatar
Nu har jag inte haft några problem med betan...
Men detta är väl ändå bra gjort?

Citat:
Dear all,
More than 100,000 European players have now created characters and launched enthusiastically into the violent and bloody battlefields of the Old World every evening. Despite this, for many of you and for us as well, the launch of the open beta has left a bitter taste. While it is true that the purpose of Beta Testing a game is to indeed expose problems before a game launches, the launch did not happen anywhere near as smoothly as we had planned.

Because of this I have decided to offer seven free days to all of the beta testers. If you decide to continue your adventures in WAR, and we certainly hope you do, you will be credited on your account from the 18th of September and will be able to take part in the adventure without any regret. By the beginning of next week, we expect many more to join us as we open the gates for our Head Start, and we look forward to welcoming all of you in the Warhammer world.

Best regards,

Ghislaine Le Rhun
GOA CEO

btw. Nu när man klickar "Product key" så står det inget om att det är betanyckel man registrerar längre. Betyder det att man kan regga headstart och ingame prylarna nu?
Senast redigerad av LifeIsALoop 2008-09-13 kl. 19:44.
Citera
2008-09-13, 20:05
Medlem
rovbin84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Froxen
Om jag inte har fel så ska np lira där? Själv ska jag nog inte lira där men får se :P

Japp NP ska lira där.
Ska lira med Celtic Fist som de flesta som spelade DAoC vet vilka de är.
Bra guilder som ska spela på servern är Nolby Pride, Vengeance, Celtic Fist, Terra Dominus, White Rose, Kompaniet, Group of amateurs (gamla Dem hibbies), Black Company, Warders, Bulle af festryk, Red Guard, Merely Mortal, CLan bearhawk.

Det du
Sen är det en jävla massa randomguilder som signat upp för att lira där men de lär nog bli scoopade.
Typ Nihlium tror jag har signat där, visst vare PvE-guilden i WoW? haha..
Senast redigerad av rovbin84 2008-09-13 kl. 20:11.
Citera
2008-09-13, 20:16
Medlem
brainspaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LifeIsALoop
Nu har jag inte haft några problem med betan...
Men detta är väl ändå bra gjort?

btw. Nu när man klickar "Product key" så står det inget om att det är betanyckel man registrerar längre. Betyder det att man kan regga headstart och ingame prylarna nu?

7 fria dagar när spelet börjar? Eller 7 dagar till i beta testing?
Citera
2008-09-13, 20:37
Medlem
SparTyres avatar
Citat:
7 fria dagar när spelet börjar? Eller 7 dagar till i beta testing?

7 dagar dagar gratis i spelet för alla beta-testare. Att fördröja själva spelet med 7 dagar för ytterliggare beta-testning hade bara gjort folk irriterade och skulle knappast klassas som en gåva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in