2011-03-31, 17:58
Medlem
Khnaxus avatar
Alltid lika trevligt o dra en AW i ryggen på jonnyjenga
Citera
2011-03-31, 18:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Khnaxu
Alltid lika trevligt o dra en AW i ryggen på jonnyjenga

Haha precis, älskar att han börjar "bomba" direkt efter han kommit upp från knockdown.
Citera
2011-04-01, 15:53
Medlem
Kent Killers avatar
Har precis aktiverat mitt konto med 10 gratis dagar igen. Loggade in o tänkte spela lite scenarios tog nästan 2 timmar innan jag kom in är det alltid så här på? Är level 20 order på server karak-azgal. Dålig server eller blir det bättre när man blir högre level?
Citera
2011-04-01, 16:59
Medlem
Khnaxus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kent Killer
Har precis aktiverat mitt konto med 10 gratis dagar igen. Loggade in o tänkte spela lite scenarios tog nästan 2 timmar innan jag kom in är det alltid så här på? Är level 20 order på server karak-azgal. Dålig server eller blir det bättre när man blir högre level?

Det kommer definitivt bli skillnad då du kommer upp i 40. Sen vet jag inte hur det står till på azgal men vad jag har hört så ska det vara bra med folk för tillfället.
Citera
2011-04-01, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kent Killer

T2 är pretty much död förutom på prime-time. Samma ska med T3, afaik. Har inte kört i nån av dom Tiersen på åratal.
Citera
2011-04-02, 09:22
Medlem
Kricas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheLazahYoda
T2 är pretty much död förutom på prime-time. Samma ska med T3, afaik. Har inte kört i nån av dom Tiersen på åratal.

Jo scenarios kan du stort sett glömma i t1-t3. De e bara cappa tomma zoner å få Aaaarrrrrppeeeee!!!! RR78 i t3 FTW :P
Citera
2011-04-02, 12:23
Medlem
Vart ser man ifall man har 10 dagar gratis? Det är första gången jag är inne på mythics hemsida och där får jag bara fylla i mina kontaktuppgifter igen. Finns en flik som heter "reactivate account" och en som heter "activate a key" när jag är inne på manage account. Måste jag betala en sub för att få 10 dagar gratis?

*NVM hittade att man skulle klicka på sitt accountnamn*
Citera
2011-04-02, 13:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krica
Jo scenarios kan du stort sett glömma i t1-t3. De e bara cappa tomma zoner å få Aaaarrrrrppeeeee!!!! RR78 i t3 FTW :P

T1 är ganska populated så vitt jag vet. Många trial accs.
Citera
2011-04-05, 15:13
Medlem
Janne-Taikons avatar
Fan förr innan patch 1.4 så var det A och O att ta sig till 40 så snabbt som möjligt och efter det köra sin renown, nu är det inte så längre, därför har jag fått re-rolla, hej då BW 40/45 och slayer 40/42 man har fan inte en suck mot T3 folket som kommer upp med sina renowns på 65-70.

Kör numera en SW på KA, T1 rockar fett än så länge iaf, SC's poppar var 5-10:e min som längst och det är bra drag i Nordland, fight 24/7 där, övriga zoner däremot är bajs på T1, har ju att göra med endless trial, snart dags för T2 och vad jag vet om det är att aktion i T2 på KA är att det mestadels sker i elf's för Dwarf / Orc zonen är paj och det går inte att låsa zonen (har vart så i 4:a månader dessutom ) som förhållandevis oldskool så tycker jag att vissa ändringar i spelet är bra, vissa andra som att keep lord / vakter är borta och att man spawnar i sin keep när man dör, är sjukt dåligt, loggade på en destro gubbe på KN som jag har där och tog 1 keep i T2 med 2 andra.... bara det skulle vara stört omöjligt innan, men man får köpa dessa ändringar då Lich King & Cata såg till att spelet i princip dog ut under en tid och det faktum att när Mythic tog tillbaka servrarna så blev det generalknas ett tag, däremot är det en mycket intressant utveckling tycker jag personligen att BO's för en gångs skull har fått en betydelse, innan var det liksom ingen mening att ha dom annat än för att låsa zonen.
Citera
2011-04-07, 15:35
Medlem
Befriarens avatar
Har laddat ner trial versionen. Till min förvåning är det någon sorts stream version och det laggar väldigt mycket. Vart kan man få tag i den riktiga versionen för trial? Tack på förhand
Citera
2011-04-07, 16:31
Bannlyst
Du laddar ner en patcher som sedan laddar ner trial versionen åt dig. När du köper spelet och loggar in så kommer den att ladda ner hela versionen.
Citera
2011-04-07, 20:39
Medlem
Befriarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MagiskaSvampens
Du laddar ner en patcher som sedan laddar ner trial versionen åt dig. När du köper spelet och loggar in så kommer den att ladda ner hela versionen.

Så det går inte att spela trial utan stream versionen? Innan man köpt spelet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in