Fan förr innan patch 1.4 så var det A och O att ta sig till 40 så snabbt som möjligt och efter det köra sin renown, nu är det inte så längre, därför har jag fått re-rolla, hej då BW 40/45 och slayer 40/42 man har fan inte en suck mot T3 folket som kommer upp med sina renowns på 65-70.
Kör numera en SW på KA, T1 rockar fett än så länge iaf, SC's poppar var 5-10:e min som längst och det är bra drag i Nordland, fight 24/7 där, övriga zoner däremot är bajs på T1, har ju att göra med endless trial, snart dags för T2 och vad jag vet om det är att aktion i T2 på KA är att det mestadels sker i elf's för Dwarf / Orc zonen är paj och det går inte att låsa zonen (har vart så i 4:a månader dessutom

) som förhållandevis oldskool så tycker jag att vissa ändringar i spelet är bra, vissa andra som att keep lord / vakter är borta och att man spawnar i sin keep när man dör, är sjukt dåligt, loggade på en destro gubbe på KN som jag har där och tog 1 keep i T2 med 2 andra....

bara det skulle vara stört omöjligt innan, men man får köpa dessa ändringar då Lich King & Cata såg till att spelet i princip dog ut under en tid och det faktum att när Mythic tog tillbaka servrarna så blev det generalknas ett tag, däremot är det en mycket intressant utveckling tycker jag personligen att BO's för en gångs skull har fått en betydelse, innan var det liksom ingen mening att ha dom annat än för att låsa zonen.