2010-07-05, 18:12
  #6925
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Wozman - det är Stoppah du snackar med :P

Men kör Chosen, behöver fler sådana!

Yep, men det är Karak-Azgal eller?
Citera
2010-07-05, 18:27
  #6926
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Liten ändring!

Group 1 + 2:
3 DoKs
1 Chosen
2 Choppa/Marauder

Choppa/Marauder skall EJ vara AOE speccad, utan target Spec och köra assist på Chosen.
Farligt effektivt.

Tre doks?

Vad ska ni med så många till?

EDIT: Tror inte vi behöver oroa oss för rollback: http://herald.warhammeronline.com/warherald/NewsArticle.war?id=1159
__________________
Senast redigerad av kundvagn 2010-07-05 kl. 18:37.
Citera
2010-07-05, 19:43
  #6927
Medlem
haiguises avatar
Fan funderar på att börja lira igen.. Men det är så seeegt att levla imo, och mina irlpolare lirar inte warhammer längre så lotdboosts är inte aktuella.
Citera
2010-07-05, 19:48
  #6928
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
Tre doks?

Vad ska ni med så många till?

EDIT: Tror inte vi behöver oroa oss för rollback: http://herald.warhammeronline.com/warherald/NewsArticle.war?id=1159


DPS + Heal + CC ofc?

Haiguise: Maggots hjälper gärna till

Woozah: ja på Azgal där du har din Zealot
Citera
2010-07-05, 19:58
  #6929
Medlem
haiguises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable

Haiguise: Maggots hjälper gärna till


Isf skulle jag behöva rolla en ny chosen, jag som hade kommit hela vägen ( ) till 15 på min chosen på karak norn

Behöver ni chosens? Står mellan det och WE ifall jag skulle rerolla på azgal
Citera
2010-07-05, 20:01
  #6930
Medlem
Wait and Bleeds avatar
Jag har ett märkligt problem, jag kan ligga in på war-europe men jag får authentication failed om jag försöker logga in i spelet. Enligt "my account" är min sub aktiv...
Citera
2010-07-05, 20:06
  #6931
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
DPS + Heal + CC ofc?

Haiguise: Maggots hjälper gärna till

Woozah: ja på Azgal där du har din Zealot

Vilken crowdcontrol?
Citera
2010-07-05, 20:32
  #6932
Medlem
Tjena igen!

Har nu förgäves försökt få mitt account att fungera. på den nya account sidan, eamythic.com, så försöker jag att logga in med "accountname_eur" men det funkar inte, så jag tar och byter pw på mitt acc... Fungerar iallafall inte. Dock om jag går in på war-europe, så kan jag utan problem logga in:S

Någon som har den blekaste om varför det inte fungerar?
Citera
2010-07-05, 20:34
  #6933
Medlem
kundvagns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elvayas
Tjena igen!

Har nu förgäves försökt få mitt account att fungera. på den nya account sidan, eamythic.com, så försöker jag att logga in med "accountname_eur" men det funkar inte, så jag tar och byter pw på mitt acc... Fungerar iallafall inte. Dock om jag går in på war-europe, så kan jag utan problem logga in:S

Någon som har den blekaste om varför det inte fungerar?

PLEASE NOTE: In some rare cases of Master Account names exceeding 19 characters, players will only use an underscore suffix; For example <ACCOUNT NAME>_. In most cases players will use the _EUR suffix. The above information applies to your WAR game account as well.

Något som låter bekant?
Citera
2010-07-05, 20:38
  #6934
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kundvagn
PLEASE NOTE: In some rare cases of Master Account names exceeding 19 characters, players will only use an underscore suffix; For example <ACCOUNT NAME>_. In most cases players will use the _EUR suffix. The above information applies to your WAR game account as well.

Något som låter bekant?
Testade precis detta, och det fungerar ej :S
Citera
2010-07-05, 20:47
  #6935
Medlem
mosucks avatar
holy hell, testade precis att logga in och den vill patcha 10 fucking gb!?
Citera
2010-07-05, 20:49
  #6936
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av haiguise
Isf skulle jag behöva rolla en ny chosen, jag som hade kommit hela vägen ( ) till 15 på min chosen på karak norn

Behöver ni chosens? Står mellan det och WE ifall jag skulle rerolla på azgal


Chosen Chosen Chosen!!!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in