2008-09-12, 17:19
Medlem
Tror den gör så att mer av minnet går åt till att fixa texturerna på något sätt.
Läste någonstans att det är för folk som har problem med "blurry" texturer.

Ah, och fan va skönt det där med smart cam. Hatar skiten.
Citera
2008-09-12, 17:21
Medlem
majtys avatar
Goa satsar iallafall en del på annonsering, såg att dom hade en "banner" runt "super play" som kom idag."War is coming" med adressen till hemsidan.
Citera
2008-09-12, 17:24
Medlem
Blaha2k2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av majty
Goa satsar iallafall en del på annonsering, såg att dom hade en "banner" runt "super play" som kom idag."War is coming" med adressen till hemsidan.

Dom kanske lärde sig efter daoc.
Det var ett stort problem med daoc, dom satsade inget på reklam, därav inga nya spelare som fick upp ögon för spelet.
Och daoc dog ut sakta med säkert.
Citera
2008-09-12, 17:29
Medlem
haiguises avatar
Gått två timmar sen dom stängde ner servrarna nu.. Nån som vet nåt nytt?
Citera
2008-09-12, 17:32
Medlem
naborus avatar
hallå regga mig på hemsidan sedan loggade jag in och skulle regga koderna och account name pass men gjort det 10ggr nu och fått mail från hemsidan att det är någon form av fel vad ska jag göra?
Citera
Medlem
Spejnars avatar
Någon mer än jag som är positivt inställda till headstart för CE?

När man väl fick ett konto som funkade så gled allt på mycket bra. Jag har förhoppningen om att GOA trots sitt otroliga fail lyckas med att fixa headstart ordentligt men då får de fan slänga upp så vi kan regga headstart-key(endast CE och inte ALLA på en gång) helst innan det börjar..

Nu är det bestämt. Det blir en Chaos Chosen och troligtvis en core-server.
Citera
Medlem
katatonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mil3nk0
Någon här som lirat en Disciple of Khaine till någorlunda bra level?

Hur pass är deras DPS om man jämför mot t.ex en Shaman?

Har lirat shaman och lite annat nu under CB/PW/OB och det blir även min main. Men gräset är väl grönare på den andra ( melee ) sidan.

Lirat upp en DoK till lvl 16 nu i open beta, och det är en riktigt kul klass hittils.
Rätt fin dps för en healer (i scenarios är jag oftast top3 på både dmg/healing done) och vääääldigt stark i 1v1 på dessa levels åtminstone. Pga klassens mechanic funkar det inte att stå längst bak i stora slag och bara hela dock, du måste vara inne i gröten och slåss för att bygga Soul Essence till att kunna hela, vilket har varit ett problem hittils i den keep-rvr jag testat då man dör väldigt snabbt i såna lägen.
Citera
2008-09-12, 17:38
Medlem
majtys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spejnar
Någon mer än jag som är positivt inställda till headstart för CE?

När man väl fick ett konto som funkade så gled allt på mycket bra. Jag har förhoppningen om att GOA trots sitt otroliga fail lyckas med att fixa headstart ordentligt men då får de fan slänga upp så vi kan regga headstart-key(endast CE och inte ALLA på en gång) helst innan det börjar..

Nu är det bestämt. Det blir en Chaos Chosen och troligtvis en core-server.

Jag är lite skeptisk, men jag hoppas, Har dom inte fått upp CE headstarts code före eftermiddag imorrn så kommer det bli pannkaka av alltihop.
Citera
2008-09-12, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoppable
Nä inte direkt, men jag gillar inte heller att om det blir problem på datorn (formateringe tc) så har du köpt ett spel du inte kan "installera".

Därför är de bra med skivor :P
um.. fixar du från direct2drive så får du ladda ner klienten hur många ggr du vill. dessutom lär den finnas på torrents överallt.
Citera
2008-09-12, 17:47
Medlem
Stoppables avatar
Citat:
Ursprungligen postat av notsomeone
um.. fixar du från direct2drive så får du ladda ner klienten hur många ggr du vill. dessutom lär den finnas på torrents överallt.

Kkk, antar att ajg är en "Box-kind-of-guy" :P
Citera
2008-09-12, 17:56
Medlem
heh saters vad lång tid det ska ta. iof finns det en jävla massor med andra saker jag borde gå o göra istället för att spela war
Citera
2008-09-12, 18:02
Medlem
Thyrfings avatar
Vi borde snacka ihop oss om server snart, om det fortfarande finns intresse dvs. Eller det är kanske den Karag Dron som gäller?

Blir för övrigt en Chaos Marauder eller Zealot för min del, hur ser det ut för er andra?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in