2008-09-19, 15:59
Awaiting Email Confirmation
Citat:
Ursprungligen postat av SunshineBlind
Det är ju det som inte går ;P

Jag hade inte heller plats på C: utan fick ta mig plats.

Om man nu lyckas ta sig plats så är det inga som helst problem att flytta över katalogen sedan, bara en tanke. Man kan ju ta bort C: från papperskorgen & bara där tjäna ett par gig.

Själv körde jag diskrensningen & fick lös 7gig bara där.
Sedan tömde jag pepperskorgen & efter installationen hade jag 1,1 gig ledigt. Flyttade över katalogen & har nu över 10 igen.

Citat:
Ursprungligen postat av WalterSullivan
fick äntligen mitt confirmation mail på konto och nyckeln och den håller på och patchar nu, hur lång tid tog de för er att ladda ner patchen ungefär?

Det beror nog ganska mycket på hur många det är som tankar den. Första dagen va ju hur seg som helst.

Till er som har för liten "partion" som C:
Testa "powerquest partion magic" istället för att formatera.
http://thepiratebay.org/search/powerquest/0/99/0
Senast redigerad av Idiot59 2008-09-19 kl. 16:07.
Citera
2008-09-19, 16:04
Medlem
Jag tankade min patch igår, tog ungefär 10 minuter
Citera
2008-09-19, 16:07
Medlem
WalterSullivans avatar
ligger på 6% nu den går upp 1% var 3e minut typ
Citera
2008-09-19, 16:13
Medlem
MrStojjans avatar
Bästa MMO på länge!!! RvR:en är fan det bästa som hänt....Ska väl hooka upp med FB gillet när jag har bestämt mej för vilken klass jag ska spela.... Lirar en black orc, zealot och engineer.... Vet inte vilken som är roligast än...Alla tre är ju balla på sitt sätt. Men det lutar åt destruction överlag. Jaja nog med skit snack, nu ska jag lira lite.
Citera
2008-09-19, 16:20
Medlem
Plantah_s avatar
Efter att ha gått ifrån datorn ett tag och lirat lite xbox360 så ser jag att datorn har hittat disc 1 jäveln. Så nu har jag installerat skiten. Testa att sätt i skivan och gå och gör något annat, för mig tog det väl cirka 15-30min innan datorn "kände av" disc 1.

Nu har jag ett annat problem, jag har tidigare tydligen reggat ett account på min mail, men hur hittar jag "forgot password" finns ju ingenstans på sidan. HJÄLP!
Citera
2008-09-19, 16:30
Medlem
ÜberJürgens avatar
/rant

Fan vad lack jag blir på efterblivna healers. Spelade precis scenario och retrerade bakåt med en dot på mig, ni vet att man går slött när man är nära döden och förbi mig springer flera healers utan att göra något så jag dör sakta sakta. Har hänt flera gånger så jag alt + tabar resten nu.

I RvR här måste man fan ha teamplay det är inte som WoW vilket märkts tydligt att många kommer ifrån. Kom på att det är nog därför jag alltid lirat rogue i WoW för där kan man vara den där Lonewolfen, Rambo, och döda utan nån healer bitch efter sig.

Får fan hitta nåt gille snart för det här suger.

/endrant
Citera
2008-09-19, 16:31
Medlem
varför snackar ingen om hur spelet egentligen är att spela??
Citera
2008-09-19, 16:32
Medlem
Neoums avatar
Kör på Karak-Azgal namn Dakka.
Vill gärna komma med någon guild!
Citera
2008-09-19, 16:45
Medlem
Nedo801s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
varför snackar ingen om hur spelet egentligen är att spela??

Min syn på det hittills:
(jag har spelat Everquest, Daoc, GW, WoW i MMORPG världen tidigare och det speglar sig i vad jag tycker på många sätt)

- Scenarios. Man har lyckats bra i det stora hela med konceptet att kunna lvla sig upp och köra småskaliga fighter för att mixa med sin PvE. Jag gillar inte ruleset i alla scenarion men det är ett bra sätt att smaka på PvP/Rvr. Det blir lite fel när en grupp med folk som känner varandra möter randoms men det kommer nog försvinna när många lvlat klart.

- PQ's. (public quests hjälp till med alla som är i området och ju mer du hjälpt till desto större chans på bra item reward) Det som jag tycker känns mest nytänkande i WAR hittills. Ett bra sätt att få folk att jobba tillsammans och att få ok items utan att behöva gå på för stora raids i många många timmar som många andra MMORPG spel.

- Klasser/balans. Det går alltid att diskutera om exempelvis mages är för starka just nu. Men i det stora hela verkar dom ha lyckats bra med sten/sax/påse logiken som är i många liknande spel. vissa klasser spöar andra men förlorar i sin tur mot andra.¨Själv har jag provat white lion samt archmage och gillar båda klasserna.

- Grafik/UI här är det väl iaf på UI området en del att önska som jag ser det. Det går att modda sitt UI en del och det finns redan nu en del addons och det kommer dyka upp mer där misstänker jag.

-RvR , svårt att uttala sig ännu. Det är antingen dött eller zerg. För mig känns det som att grupp mot grupp (eller kanske tom 2 grupper mot 2 grupper i WAR) är ett roligt sätt att spela och jag hoppas att det går att komma till såna fighter lite senare i spelet.

Bara min syn på det och många kommer säkert tycka precis tvärtom men jag reagerade på din post och insåg att många skriver mer "hur kommer jag in och OMG jag vinner alla scenarion"
Citera
2008-09-19, 16:47
Medlem
SunshineBlinds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idiot59
Jag hade inte heller plats på C: utan fick ta mig plats.

Om man nu lyckas ta sig plats så är det inga som helst problem att flytta över katalogen sedan, bara en tanke. Man kan ju ta bort C: från papperskorgen & bara där tjäna ett par gig.

Själv körde jag diskrensningen & fick lös 7gig bara där.
Sedan tömde jag pepperskorgen & efter installationen hade jag 1,1 gig ledigt. Flyttade över katalogen & har nu över 10 igen.

Min C: är på 29.2 gb allt som allt, och är egentligen bara till för Windows. Allt annat har jag på andra HDs.
Citera
2008-09-19, 17:14
Medlem
jocce0s avatar
Håller på att tanka WAR clienten och den var uppe i 900kb / sek, och nu verkar den fastnat på ca 150 och har varit så ganska länge, gick de knas för nån av er också? för er som har laddat ner den? jag ska köpa spelet på torsdag men tänkte få de installerat och klart
Citera
2008-09-19, 17:29
Medlem
Rtols avatar
problem

det stängs av för mig ed jämna mellanrum. spelar högst en halvtimma sen kraschar det, någon som har någon bra anledning/åtgärd till detta?

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in