2008-09-18, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trolldeg
Det skulle komma igång på Fredag igen.
vad skulle komma igång på fredag igen?
Citera
2008-09-18, 16:08
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffie
Asså fan vad lack man blir när man betalar för ett spel som inte funkar. Har försökt regga 2 ggr och inte fått svar på nån av dom.

Någon som hört något från Mythic?
Försöker de fixa skiten?

Min polare har samma problem, han har även försökt med flera mails
Citera
2008-09-18, 16:09
Medlem
Trolldegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nitrox_
vad skulle komma igång på fredag igen?

Ah, märkte att man inte dubbelquotade här.

Inloggen på www.war-europe.com så att man kan byta pass emails etc.
Citera
2008-09-18, 16:12
Medlem
majkuzs avatar
Mailade till dem nu.. får väl se om jag får något svar.
Senast redigerad av majkuz 2008-09-18 kl. 16:31.
Citera
2008-09-18, 16:25
Medlem
Tadadas avatar
Någon som skulle vilja förklara hur och vart man lättast går för att komma till ex Greenskin area för questning.
Börjar lira idag och ska köra Chaos och mina polare orcs... Är detta något invecklat äventyr att ge sig ut på att ta sig till greenskins och vad är nackdelarna ?

Tacksam för svar och ursäkta om det frågats tidigare
Citera
2008-09-18, 16:32
Medlem
Farbror Fazers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tadada
Någon som skulle vilja förklara hur och vart man lättast går för att komma till ex Greenskin area för questning.
Börjar lira idag och ska köra Chaos och mina polare orcs... Är detta något invecklat äventyr att ge sig ut på att ta sig till greenskins och vad är nackdelarna ?

Tacksam för svar och ursäkta om det frågats tidigare

Det ända som behövs ska vara närmsta warcamp och 3-4 silver, så de borde inte vara några problem
Citera
2008-09-18, 16:33
Medlem
kaffies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Farbror Fazer
Min polare har samma problem, han har även försökt med flera mails

Ja och nu kom jag på att jag hadde reggat mej innan spelet släpptes, så skrev in koden på den istället, men spelet vill inte gå igång

Det står typ:

Authentication failed. Please re-enter your login credentials.
Citera
2008-09-18, 16:35
Medlem
Då var man inne ! See ya ingame ! Adda Heracz till friendslist
Senast redigerad av Teddynation 2008-09-18 kl. 16:38.
Citera
2008-09-18, 16:35
Medlem
jocce0s avatar
Hallå!, nu är det så att jag och några polare ska köpa spelet den 25/9 (om det finns nå exemplar kvar) och jag funderar starkt på att lira black orc, nån som har bra erfarenheter av den klassen? om den är kass i pvp eller har dålig dps eller vad som helst ?

En annan fråga om spelet, finns det enbart 1 pq per race ? eller finns det massor? för det blir väl ganska tråkigt i längden att nöta samma pq hela tiden eller ?
Senast redigerad av jocce0 2008-09-18 kl. 16:38.
Citera
2008-09-18, 16:43
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jocce0
Hallå!, nu är det så att jag och några polare ska köpa spelet den 25/9 (om det finns nå exemplar kvar) och jag funderar starkt på att lira black orc, nån som har bra erfarenheter av den klassen? om den är kass i pvp eller har dålig dps eller vad som helst ?

En annan fråga om spelet, finns det enbart 1 pq per race ? eller finns det massor? för det blir väl ganska tråkigt i längden att nöta samma pq hela tiden eller ?

Jag spelar Black Orc, det är roligt. Man kan välja om man vill va dps eller mer åt tankhållet vilket jag är. Jag spelar med 1handare och en sköld (vilken jag förövrigt inte uppdaterat sen r8 och jag är fan r16 nu) och man kan spela med 2handare. Du tål helt enkelt jävligt mycket mer med 1hand+sköld och jag kan utan problem och utan heals tanka lvl 17 heroes vilket är bossen i chapter 8 för greenskins. Känns nästan overpowered i PvE. Men jag gör dock relativt lite skada så det tar ju sin söta tid att nöta ner mobs/spelare. Men jag gillar klassen iallafall.

Finns massor av PQ's för varje chapter.
Citera
2008-09-18, 16:43
Medlem
majkuzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaffie
Det står typ:

Authentication failed. Please re-enter your login credentials.

Står samma för mig.
blää..
Citera
2008-09-18, 16:46
Medlem
Salorms avatar
Jag har förresten en annan fråga till alla som spelar en tank klass.
Ni som kör sköld, har ni hittat något som är riktigt bra ännu? Jag fick en r8 rr5 sköld som var 218 block och några stats (typ 15 wounds) men har ännu inte hittat något bättre. Rr12 skölden man kan köpa är ju bara 150 block utan stats t.ex? Detta är den enda delen som jag inte uppgraderat på länge och nu undrar jag om någon annan också känner likadant eller om jag helt enkelt missat alla quester/PQ's/RR-rewards där man kan få en bättre sköld?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in