2002-05-03, 10:24
äldre konto (old)
Ej medlem
Bästa slut

Zombie flesheaters har det fetaste slutet nånsin.
Citera
2002-05-07, 18:56
äldre konto (old)
Ej medlem
6 sinnet har oxå ett skönt slut.
Citera
2002-05-08, 12:28
Medlem
slutet på sjätte sinnet var enligt mig helt värdelöst, så ologiskt och omöjligt om man ser till hela filmen, jag tyckte iofs att hela filmen blev värdelös efter halva ungefär...

ett till bra slut är annars return of the living dead.. oslagbart!!
Citera
2002-05-09, 21:47
Medlem
snipers avatar
51th State Hela filmen var jävligt cool
Citera
2002-05-12, 03:52
äldre konto (old)
Ej medlem
Donnie Darko
Hela filmen slutar me en paradox typ..ganska coolt
Citera
2002-05-14, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av USiT
Håller med vedervärdig.

Bästa slutet i film är Memento (hela den filmen rockar)

håller ochså med!
det slutet är helt underbart, har aldrig blivit så överaskad förut...

jag har hört man kan välja att se filmen i kronologisk ordning på dvdn, gör INTE det om ni ska se den...se den i den ordningen som det är meningen man ska se den i, "baklänges" ;)

underbart slut som sagt och man kan absolut inte lista ut det när man kollar på den...
Citera
2002-05-14, 17:44
äldre konto (old)
Ej medlem
Håller med Gonzo och Traxx ovan, Vertigo och Psycho har båda otroligt smarta slut. Konstigt att ingen nämnt The Others. Tyckte den hooken i slutet var bra genomtänkt, till skillnad från 6:e sinnet.
Citera
2002-05-17, 08:57
äldre konto (old)
Ej medlem
filmslut

Det ar ju helt uppenbart att Braveheart har lyckats med sin slutsekvens. Det hela var sa bra att man inte kunde lata bli att stjala ide'n och anvanda den i "The Gladiator".
En annan film som har ett klart annorlunda slut ar "The Abyss" (tror att den kallades for avgrunden pa svenska).
Sjatte sinnet namdes innan och jag anser absolut att aven den ar varld en plats i filmslutens "hall of fame".
Citera
2002-05-20, 18:49
äldre konto (old)
Ej medlem
Slutet i Ibsens "vildanden" är något i särklass. Det är få andra filmer jag tvingats se som jag blivit så glad över att dom äntligen tagit slut.
Citera
2002-05-21, 16:36
äldre konto (old)
Ej medlem
Många av de bästa sluten är redan nämda. Så jag drar till med det sämsta slutet istället som måste vara Monty Python and the Holy Grail. Vilket anti-klimax!! Det var inte ens tok-roligt. Bara fantasilöst och trist.
Citera
2002-06-16, 20:09
äldre konto (old)
Ej medlem
holy grail har ett fantastiskt slut.

men jag tycker bäst om 12 monkeys
Citera
2002-06-17, 13:32
äldre konto (old)
Ej medlem
Ingen Utväg

Ja, bästa slutet...
Arlington road som någon skriver har ett djävligt bra slut och om man köper den på DVD region 1 så har den ett alternativt slut. Men själv gillar jag slutet på filmen "Ingen utväg" skarpt! Filmen som släpptes på åttiotalet och har bland annat Kevin Kostner och den alltid så briljanta Gene Hackman på rolllistan har ett underbart slut.
De misstänkta och Blåsningen har även de bra slut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in