2008-09-07, 01:06
Bannlyst
......visserligen kanske detta med bilder på de stackars barnen var lite väl mycket........MEN överhuvudtaget tycker jag "kärringen" Beatrice Ask skall vara tyst!!!!!!!!!!!

Rätt skall vara rätt!!!!!!!

Det är isåfall så många andra som blir "uthängda" "kränkta" "utsatta för byråkratisk nedgörelse" m.m...............

DESSA skall isåfall också få stöd av "kärringen" ASK!!!!!!!!!!!!! Ja - glömde även "maktmissbruk".

Har en gammal far som blivit kränkt något så hemskt och alltid betalat sina räkningar under snart 90 år som han är. MEN - nu råkade en totalt klumpig handläggare på Fonus samt Socialtjänstens äldreomsorg göra fel och han får krav på krav från Kronofogden och de som gjort fel "skiter" i honom.
Han tar mycket illa vid sig av att "fogden" har sitt namn med stora bokstäver på kuvertet. DET kallar jag att ""sänka"" folk. VARFÖR är det då inte någon som kommit på att man kan skicka i neutrala kuvert.

Sedan så är han blind i stort sett och döv. Har ingen TV - vilket meddelats Radiotjänst i Kiruna otalet gånger MEN de fortsätter skicka krav ändå. Han har ingen TV!!!!!!!!!! De "skiter" i honom och liksom Fonus, "Fogden" och handläggaren på socialtjänsten utövar de "terror" på en människa i livets slut.

Rätt skall vara rätt!!!!!!!!!

Dessa och många andra som "får ta stryk" och utsättas för kränkningar av byråkrater borde också få hjälp.
Nu agerar denna inkompetenta minister enbart för att detta var stort medialt.
Annars bryr hon sig inte.

NEJ-----OM Pirate Bay tar bort dessa bilder på barnen - som jag således tycker är lite grovt så tycker jag de skall få vara kvar FÖR de gör också mycket som är bra.
VET att det finns många hycklare som säger "NEJ - dem vill vi inte ha göra med" MEN använder dem ändå.
Rätt skall vara rätt!!!!!!!!

OM Ask och hennes övriga "kompaner" förbjuder "Pirate......." då skall de banne mig också se till att stoppa andra som jag nämnt ovan och absolut ett företag som "Ratsit" som minsann får härja ganska så fritt.
"Poker på nätet"-----likaså.
Listan kan bli lång.

MEN-----------------Trots detta "klavertramp" av "Pirate.........." så vill jag ha dem kvar /fel kan alla göra/.............Jag kan gott säga att jag använder mig av dem MEN skulle aldrig kränka människor som redan ligger, vilket sker varje jävla dag i detta land och ingen politiker bryr sig.

BARA om det blir uppblåst medialt FÖR de är rädd förlora röster.
2008-09-07, 01:45
Medlem
Labolinas Linas avatar
Är du lite berusad ikväll? För jag fattade då inget.
2008-09-07, 01:46
Moderator
impieteers avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=740355
/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här