2008-09-20, 20:05
Medlem
anakatas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nockepocke
Det skall bli HÄRLIGT när amerikanska nöjesindustrin stämmer skiten ur de här tomtarna och försätter dom alla i personlig konkurs!
Javisst! Då kan de ta de två påsar kläder som är det enda jag äger! Tyvärr är jag redan utfattig, har skulder hos fogden, samt är hemlös, så jag undrar ju hur man hade tänkt ta några pengar från mig...
Citat:
Ursprungligen postat av tonyigen
Förstår inte denna upprördhet.. Har man en sajt som TPB så får man väl tåla att bli lite granskad. Informationen vill och ska va fri som nån sa här.
Fortsätt granska allt och ALLA ... även TPB
Fine - publicera/posta precis vad du vill om mig. Jag bryr mig inte precis...
Citera
2008-09-20, 21:17
Medlem
Megaforces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anakata
Javisst! Då kan de ta de två påsar kläder som är det enda jag äger!

Och sälja dyrt på Ebay!
Citera
2008-09-20, 22:16
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Javisst! Då kan de ta de två påsar kläder som är det enda jag äger! Tyvärr är jag redan utfattig, har skulder hos fogden, samt är hemlös, så jag undrar ju hur man hade tänkt ta några pengar från mig...

Ja, men förr eller senare ärver du din släktförmögenhet och då kommer kronokalle vara där och le ungefär så här:

Förresten och mer intressant; var kommer aliaset Anakata från?
Citera
2008-09-21, 00:47
Medlem
PaiN i Stugan^s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julius Mosca
Ja, men förr eller senare ärver du din släktförmögenhet och då kommer kronokalle vara där och le ungefär så här:

Jag har själv ingen aning men det blir Katana om man skiftar om bokstäverna

+a
Citera
2008-09-24, 15:46
Bannlyst
Citat:

Det där om den Svarholm-Wargska familjeförmögenheten skulle jag vilja veta mer om! Någon som vet hur det ligger till? Den ende Swartholm-Warg som finns folkbokförd i Sverige är väl just Gottfrid? Eller hur ligger det till egentligen? Någon som vet?
Citera
2008-09-24, 17:49
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KarlKraus
Det där om den Svarholm-Wargska familjeförmögenheten skulle jag vilja veta mer om! Någon som vet hur det ligger till? Den ende Swartholm-Warg som finns folkbokförd i Sverige är väl just Gottfrid? Eller hur ligger det till egentligen? Någon som vet?

Inte för att jag orkat ta rätt på det men rimligen heter han kanske Svartholm Warg därför att papsen har ena namnet och mamsen har andra.

Har för mig att jag läst någon krönikör som skrev lite om herrarnas bakgrund; är väl inte orimligt att tro att med ett namn som Gottfrid Svartholm Warg så kommer man troligen inte från någon betongförort (minst sagt).

Men den som orkar får gärna forska i saken, själv är jag mer nyfiken på var aliaset kommer från.
Citera
2008-10-11, 22:45
Medlem
Pirzons avatar
Citat:
Inte för att jag orkat ta rätt på det men...själv är jag mer nyfiken på var aliaset kommer från.

Svar: ...Vad är Internet?

http://sv.wikipedia.org/wiki/Fj%C3%A4rde_dimensionen
Citera
2008-10-12, 04:22
Medlem
Krabbs avatar
Citat:
Inte för att jag orkat ta rätt på det men rimligen heter han kanske Svartholm Warg därför att papsen har ena namnet och mamsen har andra.

Har för mig att jag läst någon krönikör som skrev lite om herrarnas bakgrund; är väl inte orimligt att tro att med ett namn som Gottfrid Svartholm Warg så kommer man troligen inte från någon betongförort (minst sagt).

Men den som orkar får gärna forska i saken, själv är jag mer nyfiken på var aliaset kommer från.

Min uppfattning är att han kommer från Vasastan, således övre medelklassen typ. Farsan är brevbärare. Alltså ingen jävla överklass-nisse.
Citera
2008-10-18, 23:57
Medlem
anakatas avatar
Hint hint! Svartholm och Warg är soldatnamn.
Citera
2008-10-19, 22:02
Medlem
Pirzons avatar
Citat:

Hehe...mao riktiga stridisar!
Citera
2008-10-19, 22:31
Medlem
Julius Moscas avatar
Citat:
Ja, och Wallenberg är ett bondenamn och Bonnier är ett taget namn på en lumphandlarsläkt.

Whats your point?
Citera
2008-10-20, 02:11
Medlem
anakatas avatar
Nä, lät bara som om folk trodde att de var några klassiska "överklassnamn". Hade jag kommit från en fiiin familj på öööööfre Östermalm så hade jag nog begått rituell harakiri.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in