Jag har ett litet knep som gör att jag träffar 7 av 10 gånger varje gång jag sätter ner en bet på bordet.
Knepet är att räkna vart kulan hamnar och det är bara 6 kolumner man behöver ha koll på. 1st 12, 2nd 12 och 3rd 12 och alla rows.
Börja med att snurra på hjulet och se vart den hamnar
Exempel:
kulan hamnar på 35 (3rd 12, middle row); count 1
25 (3rd 12); count 2
30 (3rd 12); count 3
Nu är det dags att lägga en valfri summa på 1st 12 och 2nd 12
och bam så har du vunnit x dollar.
Exempel 2:
Kulan hamnar på 19 (2nd 12, Down row); count 1
7 (1st 12, down row); count 2
13 (2nd 12, Down row); count3
Lägg valfri summa på middle row och top row.
och swosh så har du vunnit x antal dollar
Nackdelen med detta är att om du torskar en spin och bestämmer dig för att dubbla bettet kommer det att kosta. Vinner du så får du bara tillbaks den summan du hade innan du förlora. Torskar du 2 gånger irad är det bara att sluta och vänta en dag innan du gör det igen.
Om ni är osäkra på att detta fungerar så kan ni alltid börja med 1 dollar. alltså 2 dollar bet för varje spin.
Jag rekommederar att man slutar om man torskar en bet om man bettar högt. redan efter att jag har torskat 3 gånger irad har jag gått back med ca 100 dollar. Men vad jag har märkt är det så kommer kulan sällan att hamna mer än 3 gånger på 12 och rows. Men sen när du vinner mycket så kommer kulan att hamna mer på 0an och märker du att 0an poppar upp efter 3 spins så slutar man.
Jag spelar med riktiga pengar på Golden Palace tack vare snabb funktionen så man slipper se animationerna på hjulet.
Knepet är att räkna vart kulan hamnar och det är bara 6 kolumner man behöver ha koll på. 1st 12, 2nd 12 och 3rd 12 och alla rows.
Börja med att snurra på hjulet och se vart den hamnar
Exempel:
kulan hamnar på 35 (3rd 12, middle row); count 1
25 (3rd 12); count 2
30 (3rd 12); count 3
Nu är det dags att lägga en valfri summa på 1st 12 och 2nd 12
och bam så har du vunnit x dollar.
Exempel 2:
Kulan hamnar på 19 (2nd 12, Down row); count 1
7 (1st 12, down row); count 2
13 (2nd 12, Down row); count3
Lägg valfri summa på middle row och top row.
och swosh så har du vunnit x antal dollar
Nackdelen med detta är att om du torskar en spin och bestämmer dig för att dubbla bettet kommer det att kosta. Vinner du så får du bara tillbaks den summan du hade innan du förlora. Torskar du 2 gånger irad är det bara att sluta och vänta en dag innan du gör det igen.
Om ni är osäkra på att detta fungerar så kan ni alltid börja med 1 dollar. alltså 2 dollar bet för varje spin.
Jag rekommederar att man slutar om man torskar en bet om man bettar högt. redan efter att jag har torskat 3 gånger irad har jag gått back med ca 100 dollar. Men vad jag har märkt är det så kommer kulan sällan att hamna mer än 3 gånger på 12 och rows. Men sen när du vinner mycket så kommer kulan att hamna mer på 0an och märker du att 0an poppar upp efter 3 spins så slutar man.
Jag spelar med riktiga pengar på Golden Palace tack vare snabb funktionen så man slipper se animationerna på hjulet.
Jag är inte bara osäker, jag är helt övertygad om att ditt system inte fungerar i längden, och på kortsikt kan man ju vinna på roulette oavsett hur man bettar, det kallas tur
Tidigare spins säger inte heller något om var kulan kommer hamna nästa gång.