• 1
  • 2
2001-11-05, 18:28
Medlem
filmad misshandel i Oslo

Ja eller hur ser han ut som en jugge? Personligen tycker jag han ser typiskt norsk ut, lite småfet och blond... Jag antar att man kan plocka fram rättegångshandlingarna för att kolla hans namn men jag pallar fan inte....

Jugge eller inte, det är en fråga för personlig bedömning...

Och hur ser du att han inte bajsar på sig i filmen? Det är klart, det hade kanske trillat ut ur shortsen isåfall...
Citera
2001-11-05, 18:44
äldre konto (old)
Ej medlem
filmad misshandel i Oslo

Men som vanligt är det niggers eller araber som påbörjar våldshandlingar. Dessa två vidriga folkslag som borde utrotas från jordens yta.

Negrer och araber är djur och borde vara inspärrade i djurparker. Eller begravda 2 meter under jord och ruttna bort.
Citera
2001-11-05, 21:55
äldre konto (old)
Ej medlem
filmad misshandel i Oslo

Norrmannen förlorat boxet för att han var för långsam.
Citera
2001-11-06, 12:34
Medlem
filmad misshandel i Oslo

Men som vanligt är det svennar som kaxar och förlorar när det blir riktig fight. Detta folkslag som borde passa sig annars blir dom utrotade.

Svennar är töntar och borde vara hemma i sina områden. Går dom ut och jiddrar blir det knas.
Citera
2001-11-06, 15:07
äldre konto (old)
Ej medlem
filmad misshandel i Oslo

Om de är ingen spm har förstått vem mohamed 4 är ...så ska jag berätta,en lite finnig nasse som runkar åt sin mamma när hon duchar .
En som vet ..
Citera
2001-11-06, 15:38
Medlem
filmad misshandel i Oslo

Om de är ingen spm har förstått vem alex är ...så ska jag berätta,en lite finnig nasse som runkar åt sin mamma när hon duchar .
En som vet ..
Citera
2001-11-07, 14:12
äldre konto (old)
Ej medlem
filmad misshandel i Oslo

Najs, supernajs :-D...norrbaggen får skylla sig själv. Man ser juh hur respektlös och tyken han är. Därför förtjänade han stryk
*skrattar gott*
Citera
2001-11-10, 11:03
äldre konto (old)
Ej medlem
filmad misshandel i Oslo

Tror du juggen hade stannat och blivit förolämpad av en apa?
Nej, han hade dragit fram sin gun och skjutit alla apor i benet och sen lugnt promenerat därifrån
:P
Citera
2001-11-10, 12:18
Medlem
filmad misshandel i Oslo

Nu börjar era drömmar bära iväg lite väl mycket ifrån verkligheten...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in