Flashback bygger pepparkakshus!
2017-07-26, 17:24
Medlem
distraktions avatar
Tror vi redan på direkten kan välja bort den kvinnliga delen av kändisbefolkningen och direkt fokusera på den manliga.
Citera
2017-07-26, 17:27
Medlem
Astrorbits avatar
Zara Larsson känns väldigt lösaktigt när det gäller mörka killar. Snittar väl på 400?
Citera
2017-07-26, 18:20
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av distraktion
Tror vi redan på direkten kan välja bort den kvinnliga delen av kändisbefolkningen och direkt fokusera på den manliga.
Äckligt men sant.
Citera
2017-07-26, 19:59
Medlem
Jonas Gardell skulle jag gissa på, jag menar han har ju varit född fjolla så han har väl fått en hel del genom åren antar jag, han har ju även stridit för gayrörelsen hela sitt liv och har säkert blivit rikligt belönad för detta på diverse bastuklubbar, för män, med män i dunkel belysning.
Citera
2019-03-04, 22:40
Medlem
Det verkar som om denna tråden dött sen Lill-Babs dog. Vem kan ta upp hennes fallna mantel? Lotta Engberg kanske?
Citera
2019-03-04, 23:44
Medlem
Omaskeradmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskmånglaren
Lill-Babs eller Lennarth Swahn.

Tråden spikades direkt för över tio år sedan!
Citera
2020-01-18, 00:16
Medlem
hinhales avatar
Vet vi detaljer kring dessa. Bör ju rimligen vara någon runtfestande schlagerkvinna/medieprofil. Linda Bengtzing, Lotta Engberg Carola Agneta Sjödin, Henemark etc låter rimligt, eller nån skådis. Eller Kajsa Grytt, Louise Hoffsten, Leila K etc. Dansbandsmusiker turnerar ju asmycket med. Eller nån festfixare/nattklubbspersonlighet som är synonym med Ute I Svängen. Alexandra Charles fick säkert milvis med slang när det begav sig. Som nån skrev Monica Zetterlund var uttalat "karltokig" .hon Var ju dessutom alkis och lär varit ute massor.

Många ropar Lill-Babs..hon lär ha haft många kavaljer, men tänk att hon hade massa barn och kanske inte knullade runt som många andra. . Är väl inte runtknullande festare det första jag tänker v.g henne. Men jag kan ha fel. Måste såklart fått oändligt med förslag men frågan är om hon nappade på dem.

Nä, borde vara någon som var partypingla i ropet säg mellan 80 och 00talet.

Edit: läste stor del av tråden. Carolina Gynning som tidigare skrivits...där är en extremt stark kandidat ja 😁
Senast redigerad av hinhale 2020-01-18 kl. 00:33.
Citera
2020-01-18, 01:04
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hinhale
Vet vi detaljer kring dessa. Bör ju rimligen vara någon runtfestande schlagerkvinna/medieprofil. Linda Bengtzing, Lotta Engberg Carola Agneta Sjödin, Henemark etc låter rimligt, eller nån skådis. Eller Kajsa Grytt, Louise Hoffsten, Leila K etc. Dansbandsmusiker turnerar ju asmycket med. Eller nån festfixare/nattklubbspersonlighet som är synonym med Ute I Svängen. Alexandra Charles fick säkert milvis med slang när det begav sig. Som nån skrev Monica Zetterlund var uttalat "karltokig" .hon Var ju dessutom alkis och lär varit ute massor.

Många ropar Lill-Babs..hon lär ha haft många kavaljer, men tänk att hon hade massa barn och kanske inte knullade runt som många andra. . Är väl inte runtknullande festare det första jag tänker v.g henne. Men jag kan ha fel. Måste såklart fått oändligt med förslag men frågan är om hon nappade på dem.

Nä, borde vara någon som var partypingla i ropet säg mellan 80 och 00talet.

Edit: läste stor del av tråden. Carolina Gynning som tidigare skrivits...där är en extremt stark kandidat ja 😁

Du tror inte på Lill-Babs, som bevisligen haft en oerhörd mängd män genom åren men däremot tror du att Louise Hoffsten som lidit av svår Multipel Skleros de senaste 25 åren och har svårt att röra sig är en av de som knullat flest män. Å Kajsa Grytt? Plockar du namn på måfå eller?

Nästa gissning/förslag från din sida är väl Kakan Hermansson...
Citera
2020-01-23, 20:29
Medlem
hinhales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Du tror inte på Lill-Babs, som bevisligen haft en oerhörd mängd män genom åren men däremot tror du att Louise Hoffsten som lidit av svår Multipel Skleros de senaste 25 åren och har svårt att röra sig är en av de som knullat flest män. Å Kajsa Grytt? Plockar du namn på måfå eller?

Nästa gissning/förslag från din sida är väl Kakan Hermansson...

Haha...okey Louise Hoffsten drog jag rakt ur rektum! My bad.
Kajsa grytt..eller folk som var på punkfest efter punkfest. Givetvis inga reella belägg.

Men var Babs Svensson så slampig som tråden vill påskina...? Jag tänker mer på folk med uppenbarare hög nivå av dekadens och ute flera dagar i veckan. Jag kanske vill tro att hon hade många karlaaffärer...men hade romanser, Att hon var lite mer städad än uttalade kroghaggor.

För att maximera penismängden bör man ha ägnat sig åt gigantisk ratio engångsknull av de man lägrat. Härmed kallat Wilt Chamberlains syndrom.
Citera
2020-12-31, 22:13
Medlem
Thomas Pettersson
Citera
2020-12-31, 22:36
Medlem
MongoHasses avatar
Ursula aka Fredrik Federley...
Citera
2020-12-31, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hinhale
Haha...okey Louise Hoffsten drog jag rakt ur rektum! My bad.
Kajsa grytt..eller folk som var på punkfest efter punkfest. Givetvis inga reella belägg.

Men var Babs Svensson så slampig som tråden vill påskina...? Jag tänker mer på folk med uppenbarare hög nivå av dekadens och ute flera dagar i veckan. Jag kanske vill tro att hon hade många karlaaffärer...men hade romanser, Att hon var lite mer städad än uttalade kroghaggor.

För att maximera penismängden bör man ha ägnat sig åt gigantisk ratio engångsknull av de man lägrat. Härmed kallat Wilt Chamberlains syndrom.

En vän berättade en gång om ett samtal han hade haft med en herre som hade blivit av med ena handen i en olycka. Hur den procentuella fördelningen mellan sanning och osanning är, har jag ingen aning om men i alla fall.

Den enhandade herren påstod sig ha hamnat i säng med Lill-Babs och att hon skulle ha skrikit rejält när "han knullade henne med stumpen".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in