Kan ni bara sluta tjata om det gamla skåpet lillbabs... tror knappast hon har haft
ens i närheten mest sex. Hon är snarare lite asexuell även om hon lider
av uppmärksamhetsmani, gillar nog inte sex egentligen men "it comes with the
pack..."
Om du har uppfattningen att Lill-Babs är "lite asexuell" då har du nog kommit lite snett. Hon kanske nu är ett "gammalt skåp" men att tro att hon egentligen inte gillar sex, då vet man inget om henne.
Tror faktiskt Victoria Silverstedt ligger före Lill-Babs redan idag. Har varit i gamet relativt länge.
Inget ont om Victoria Silvstedt men jag betvivlar att hon skulle ha hunnit ta förstaplatsen från Lill-Babs. Båda är väl från Hälsingland men det är väl en tillfällighet.
Ja, men inte fan kan du jämföra Maud med Lill-Babs?! Babsan är ju den som knullat mest av alla!
Om man tycker illa om Maud, kan man skriva sådan dumheter fast då på skämt. Jag är beredd att hålla med dig om Barbro. Hon spelar i en helt annan division och frågan är om hon inte är ensam i den divisionen.
När man läser inläggen i den här tråden från de senaste dagarna, så förstår man att en väldigt stor majoritet är övertygade om att Lill-Babs är den kända svenska kvinna som fått mest kuk. Frågan är då vad detta bygger på. Är det spekulationer, myter, önsketänkande eller faktisk vetskap. Endast i ett inlägg hänvisas till en händelse, nämligen en nuvarande alkis som skulle legat med henne på 60-talet. Inte mycket till bevis!
Det hela bottnar förmodligen i Här är ditt liv när 10-15 exmän radades upp framför Lill-Babs, och programledaren säger syrliga kommentarer om att det finns fler än dessa att rada upp etc. Hon var väl runt 45 bast och det var väl även div ungdomskärlekar med, men som sagt..till och med Lill-Babs tog ju illa upp av överraskningen och även eftersom folk kallade henne lössläppt efter det.
Senast redigerad av wonderland 2010-02-08 kl. 13:14.
Då tråden numera heter svensk/svenska och ingen orkar läsa längre bak än en sida, så postar jag detta igen..
Jag skrev ungefär liknande i "vem har fått mest röv"-tråden.
Någon random gammal bög som var med på bastuklubbstiden då det tydligen var vanligt att ha tiotalet partners på en kväll. Besök klubben regelbundet, så där fem gånger per vecka så blir det 50 kukar i veckan...
Vill inte ens räkna på vad det blir per år!
Tänk om bögen sedan varit aktiv i 40-50 år(eller längre) så har ni en ganska given vinnare i den här tråden. Det finns ingen amatörkvinna som ens kommer i närheten av det....