2010-03-19, 07:55
Medlem
fredrikdenstores avatar
I det långa perspektivet slår ingen Lill-Babs!
Om vi tar det i ett kort intervall så har nog Lena Ph fått mest kuk. Hon knullade väl flera ggr om dagen under sin glansperiod.
Citera
2010-03-19, 09:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Om vi tar det i ett kort intervall så har nog Lena Ph fått mest kuk. Hon knullade väl flera ggr om dagen under sin glansperiod.
Om vi håller oss till det korta perspektivet så tror jag inte att Lill-Babs knullade mindre under hennes glansperiod - som varade mycket länge!
Citera
2010-03-19, 12:01
Medlem
Citat:

Menar du att Lena Philipson skulle vara lika kåt som eller t o m kåtare än Lill-Babs? Det var inte dåligt. Nu när hon blivit lite äldre har hon faktiskt blivit sexig. När hon för 20 år sen utsågs till Sveriges sexigste kvinna, var det ju bara löjligt när hon stolpade omkring på sina kalvben och på scenen gjorde ett nummer av att hon var Sveriges sexigaste. Jag tror att många påverkades av att Bert Karlsson hade sagt att Lena hade så "kåta ögon".
Citera
2010-03-19, 12:26
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flashy
Menar du att Lena Philipson skulle vara lika kåt som eller t o m kåtare än Lill-Babs? Det var inte dåligt. Nu när hon blivit lite äldre har hon faktiskt blivit sexig. När hon för 20 år sen utsågs till Sveriges sexigste kvinna, var det ju bara löjligt när hon stolpade omkring på sina kalvben och på scenen gjorde ett nummer av att hon var Sveriges sexigaste. Jag tror att många påverkades av att Bert Karlsson hade sagt att Lena hade så "kåta ögon".
Huruvida Lena Ph är/var kåtare än Lill-Babs, det lämnar jag därhän, för det kan jag inte svara på. Däremot så knullade L Ph runt som fan under en kort period, det vet jag.
Citera
2010-06-12, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av egot
instämmer. kunde/vill ha gett henne, lill babs lite höga toner. carola och nanne grönwall verkar vara lite underdogs, med massa år till att hinna ikapp.

sylvie vartan, kortkort, comme un garcon.
OT

http://www.youtube.com/watch?v=RwCXA...eature=related

Sylvie Vartan är väl ingen "svensk kändis" heller ! Hon föddes i Bulgarien, men är fransk artist.
Senast redigerad av pierso 2010-06-12 kl. 09:32.
Citera
2010-06-12, 23:43
Bannlyst
Trist att den här tråden legat död så länge när det är full fart i tråden om vem som fått mest fitta.
Citera
2010-06-13, 17:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vanuda
Trist att den här tråden legat död så länge när det är full fart i tråden om vem som fått mest fitta.
Det beror nog på att tävlingen är avgjord. Segrare: Lill-Babs.
Citera
2010-06-13, 17:52
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av milhouse
Det beror nog på att tävlingen är avgjord. Segrare: Lill-Babs.
Självklart! Lill-Babs vann med åtskilliga kuklängder.
Citera
2010-06-13, 18:33
Bannlyst
Citat:
Självklart! Lill-Babs vann med åtskilliga kuklängder.

Hon kanske ställer upp på en returmatch.
Citera
2010-06-13, 20:14
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BertilBoo
Hon kanske ställer upp på en returmatch.
Ja, jag skulle inte bli förvånad!
Citera
2010-06-13, 20:15
Medlem
Desmoronys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av viking112233
mitt förslag är rödhåriga kim anderzon....
hon sa i ngn intervju att på glada 60-70 talet så låg dom med alla för att känna en ökad närhet......

manliga skådisar i sverige under dessa årtionden bör ju ha testat vår rödhåriga milf.....
Kim känns ju som ett ganska trevligt alternativ.Lill babs tror jag inte ett skit på.Visserligen många förhållanden o man pippar mycke i början,men inte räcker det för svenskt rekord.Nej troligtvis är det en bastubög eller ett gammalt luder.Men okey då.Kim.Anderzon o tyvärr inga metrar från mej
Citera
2010-06-14, 13:36
Medlem
Tobad4u2days avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Åsa-Nietzsche
Mjo, förvisso. Men nu är ju det här avdelningen Skvaller, där man skvallrar om kändisar. Även om nu trådstarten inte antyder att det måste vara en kändis. Annars kan jag säkert tänka mig att någon promiskuös gammal bastubög i en större stad har tagit emot hundratals kukar.

Milf? Fy fan, äckligare kärring får man leta ett bra tag efter. Kim Anderzon är urtypen för en svettig kulturvänsterfeminist med taxöron till bröst, hår under armarna och orakad sladdrig fitta, nyttjandes ord som "samlag" och "kön" när det kommer till sängkammaraktiviteter. Blotta tanken på henne i ett sexuellt sammanhang gör att förhuden krullar sig.

Ahahahaha ja det är mycket hår och år på henne och säkert många kukmil också
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in