2009-10-05, 14:30
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sillbenet
Måste ju inte vara en svensk kändis, varför inte en snygg 18årig brud som får kuk varje helg?

Eller som någon sagt, Puma Swede, liksom hon får ju kuk som yrke.. =)
Det var ju därför jag nominerade Carolina Gynning...
Citera
2009-10-05, 14:47
Medlem
Astrid Lindgren.
Citera
2009-10-05, 14:52
Moderator
Hamilkars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uberalle
Det sägs ju att V gurra var homosexuell,
Han var nog bi. En ligt Buster von Platens bok var han från början djupt förälskad i sin fru, och de homoreotiska eskapaderna var en reaktion på att hon var otrogen.

Citat:
och är man kung kan man nog få rätt duktigt med kuk
De (iofs ganska få olika) stories jag har hört om hur det kunde gå till involverade inte just att kungen fick kuk.
Citera
2009-10-05, 16:13
Medlem
Nej, nej! Ni tänker helt fel. Ingen kvinna som bara varit aktiv 10-20 år kommer på fråga. Nedan citerar jag mina tidigare inlägg i tråden och hoppas att någon kan räkna!

Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Nedanstående skrev jag redan i inlägg #85 och jag är ganska säker på att ingen kvinna kommit ens i närheten ännu. Bara betänk att en sådan kandidat som Lill-Babs knappast hunnit med 10 kukar per kväll då hon haft många förhållanden och även fött barn. Bara där har hon loosat en massa kukmöjligheter.

Någon random gammal bög som var med på bastuklubbstiden då det tydligen var vanligt att ha tiotalet partners på en kväll. Besök klubben regelbundet, så där fem gånger per vecka så blir det 50 kukar i veckan...

Vill inte ens räkna på vad det blir per år!

Tänk om bögen sedan varit aktiv i 40-50 år(eller längre) så har ni en ganska given vinnare i den här tråden. Det finns ingen amatörkvinna som ens kommer i närheten av det. Knappast något proffs heller..

Så vinnaren är en random bög som fått många kukar varje dag i mååååånga år!
Citera
2009-10-05, 16:21
Medlem
george.sthlms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Nej, nej! Ni tänker helt fel. Ingen kvinna som bara varit aktiv 10-20 år kommer på fråga. Nedan citerar jag mina tidigare inlägg i tråden och hoppas att någon kan räkna!

Jag tror stenhårt på din bastuklubb's bög teori. Dom som legat i rejält sedan mitten på 80-talet lär ju ha fått x-antal km kuk under dessa år.
Citera
2009-10-05, 17:00
Medlem
fredrikdenstores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av george.sthlm
Jag tror stenhårt på din bastuklubb's bög teori. Dom som legat i rejält sedan mitten på 80-talet lär ju ha fått x-antal km kuk under dessa år.
Men för faaaaaaaaaaaaan! Lill-Babs började göka på 40-talet. Slår hela bastuklubben med kuklängder!!
Citera
2009-10-05, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fredrikdenstore
Men för faaaaaaaaaaaaan! Lill-Babs började göka på 40-talet. Slår hela bastuklubben med kuklängder!!

På 40-talet, det låter tidigt. I en intervju för en halvporrtidning på 70-talet sade hon att hon blev av med oskulden när hon var 12 år. Det skulle bli 1950. När artikeln publicerats tog hon avstånd från den och sade att det var en fejk. Kan givetvis vara så. I alla fall hade journalisten i så fall ansträngt sig för att få ett hälsingskt språk i fejkintervjun. Hon skulle ha sagt att det var naturligt i Hälsingland att man "låg i lag" efter lördagsdansen. Jag vill minnas att det stod att intervjun ägde rum på en vinrestaurang, där de gick in exakt kl 12 när de fick börja servera alkohol. Hon kan ju ha blivit full och sagt lite för mycket.
Citera
2009-10-05, 22:22
Medlem
Monkeyspanks avatar
Om det är nu levande personer vi snackar om röstar jag nog också på Lillbabs.
Annars tror jag Sighsten Herrgård skulle placera sig högre.
Citera
2009-10-05, 22:47
Medlem
Äh, muffen blir ju oelastisk med åren vilket innebär att även småkukade bottnar fittan ganska lätt så om man räknar antalet meter så borde japplovers leda......
Mina förslag är Tomas Östros
Citera
2009-10-05, 23:05
Medlem
Allan Akbars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anavarforever
... om man räknar antalet meter så borde japplovers leda......
Det behövs ju 20 japaner för att få ihop till en enda meter kuk. Medan det räcker med fyra Flashbackare...
Citera
2009-10-06, 01:05
Medlem
mest kuk

Trodde seriöst ni skulle nämna tjejer-kvinnor-kärringar som fått mest kuk..inte stjärtgossar typ ..packa skit..kan ha en egen tråd
Citera
2009-10-06, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av petrow58
Trodde seriöst ni skulle nämna tjejer-kvinnor-kärringar som fått mest kuk..inte stjärtgossar typ ..packa skit..kan ha en egen tråd

Du kan inte läsa innantill och förstå, va? Läs trådens rubrik sakta en gång till så kanske du ser vad det står!?

.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in