2008-11-23, 11:27
Medlem
Lill-babs lär ju ligga i topp.

Andra under 50 som har fått mkt kuk måste vara Zubuyde(stavning?), jäklar vad hon låg i under robinsonåren! . Linda bengtzing och även Renee Nyberg har jag hört ska ha varit en riktig katt i sin ungdom.
Citera
2008-11-23, 12:37
Medlem
Daevass avatar
Jag kan tänka mig att tjejerna/damerna under Ronja Rövardotter-inspelningen fick en hel del kuk. Tre tjejer och oändligt många äckliga rövare.
Senast redigerad av Daevas 2008-11-23 kl. 12:40.
Citera
2008-11-23, 12:43
Medlem
z2joiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daevas
Jag kan tänka mig att tjejerna/damerna under Ronja Rövardotter-inspelningen fick en hel del kuk. Tre tjejer och oändligt många äckliga rövare.

Sorry. Men Ali Baba hade ju de 40 rövarna. Så han vinner.
Citera
2008-11-23, 12:44
Medlem
Micke666s avatar
Carola?
Citera
2008-11-23, 13:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Lazermonkey
Lill-babs lär ju ligga i topp.

Andra under 50 som har fått mkt kuk måste vara Zubuyde(stavning?), jäklar vad hon låg i under robinsonåren! . Linda bengtzing och även Renee Nyberg har jag hört ska ha varit en riktig katt i sin ungdom.

Javisst det är klart att Lill-Babs ligger i topp. Hon har varit igång aktivt i 55 år med en massa officiella karlar plus en massa ons ute på turneerna. Solklar etta!
Citera
2008-11-23, 13:45
Medlem
GODZANs avatar
Helena Bergström kanske? Sen känns ju Victoria Silvstedt som en självklar kandidat.
Citera
2008-11-23, 13:54
Medlem
infidels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Thomas_LA
Mjaha, OK. Då säger jag att mest kuk i Sverige har ingen tjej fått, utan snarare någon hyftast attraktiv, nu medelålders bög som rört sig mycket ute bland folk.

Killar är av naturen mer sexuellt beredvilliga än tjejer, och bögar puckar på varann så mycket de kan. Inte för att de är bögar, utanför att de är män och inte behöver hålla på att tjafsa och krusa med varann för att få ligga (som med brudar).

Någon som t.ex. Christer Lindarw, Peter Siepen, Marcus Schenkenberg, Johan Pråmell, eller Sighsten Herrgårdh (rip) tror jag har fått avsevärt mycket mer kuk än någon tjej.

Du har nog något här, jag har läst att extrembögar kan ha över 700 olika partners per år. Iofs gällde det USA men det finns säkert några sådana här.
Citera
2008-11-23, 14:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av gregorpeck
Javisst det är klart att Lill-Babs ligger i topp. Hon har varit igång aktivt i 55 år med en massa officiella karlar plus en massa ons ute på turneerna. Solklar etta!

Säkert Lillbabs. I en bok om henne som kom ut 1968, när hon var 30 år, skrev författarna i ett efterord något i stil med att dom ändå inte hade skrivit nåt om hotellrum eller sängkammare. det tolkar i alla fall jag som att det redan då hade hänt en hel del. Och det är 40 år sen...
Citera
2008-11-23, 14:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mtgglf
Lemasive, utan tvekan.

Utan tvekan!
Citera
2008-11-23, 15:33
Medlem
Star Witnesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rae
Vad i helvete var detta? Kan någon förklara det här inlägget för mig innan jag får mardrömmar?

Din obildade slyngel! Båda klippen är ju grymma och Lill-Babs och Sylvie Vartan är ju sexiga till tusen!

Jag hade gärna köat (helst först) till ett ligg med Lill-Babs på det glada sextiotalet!
Citera
2008-11-25, 10:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kazzah
Är det här ett skämt?

Män med "extremt förhöjd sexualdrift" finns av både hetero och homo-sort.

Du kan säkert själv lista ett gäng straighta manliga sexgalningar.

Eftersom jag känner en del bögar (och alltså inte bara sitter och gissar) så kan jag upplysa om att några har liten sexlust (precis som vissa heterokillar), några har "normal" sexlust och några har stor sexlust.

Skillnaden är att 1. det bara rör sig om killar så ingen behöver spela "fin flicka" och avstå från sex för att inte bli sedd som "begagnad" som ni killar i tråden tydligen ser på tjejer som har många partners, och 2. eftersom bögar har ett mindre urval att ragga på så ser de till att hitta varandra. På så sätt har det uppstått vissa mötesplatser (nätet, parker, barer, badhus, det skiftar genom historien) dit man går med ett syfte: att ragga. Klart det kan framstå som om "alla ligger med alla hela tiden" då men glöm inte bort att de som är i monogama förhållanden sitter hemma och har lika lite eller mycket sex som vilket medelsvensson heteropar som helst.

Sorry för OT men man kan inte låta så oupplysta uttalanden stå oemotsagda.

Nedanstående skrev jag redan i inlägg #85 och jag är ganska säker på att ingen kvinna kommit ens i närheten ännu. Bara betänk att en sådan kandidat som Lill-Babs knappast hunnit med 10 kukar per kväll då hon haf många förhållanden och även fött barn. Bara där har hon loosat en massa kukmöjligheter.

Någon random gammal bög som var med på bastuklubbstiden då det tydligen var vanligt att ha tiotalet partners på en kväll. Besök klubben regelbundet, så där fem gånger per vecka så blir det 50 kukar i veckan...

Vill inte ens räkna på vad det blir per år!

Tänk om bögen sedan varit aktiv i 40-50 år(eller längre) så har ni en ganska given vinnare i den här tråden. Det finns ingen amatörkvinna som ens kommer i närheten av det. Knappast något proffs heller..

Så vinnaren är en random bög som fått många kukar varje dag i mååååånga år!
Citera
2008-11-25, 14:37
Medlem
Uncle Dukes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wheelgunner
Nedanstående skrev jag redan i inlägg #85 och jag är ganska säker på att ingen kvinna kommit ens i närheten ännu. Bara betänk att en sådan kandidat som Lill-Babs knappast hunnit med 10 kukar per kväll då hon haf många förhållanden och även fött barn. Bara där har hon loosat en massa kukmöjligheter.

Någon random gammal bög som var med på bastuklubbstiden då det tydligen var vanligt att ha tiotalet partners på en kväll. Besök klubben regelbundet, så där fem gånger per vecka så blir det 50 kukar i veckan...

Vill inte ens räkna på vad det blir per år!

Tänk om bögen sedan varit aktiv i 40-50 år(eller längre) så har ni en ganska given vinnare i den här tråden. Det finns ingen amatörkvinna som ens kommer i närheten av det. Knappast något proffs heller..

Så vinnaren är en random bög som fått många kukar varje dag i mååååånga år!

Fast jag kan inte föreställa mig en snubbe (eller tjej för den delen) som vill ta den i tvåan tio gånger per kväll. Bögar har ju den fördelen att de kan växla mellan att bli tagna i tvåan och ta andra i tvåan. Och om man knullar en kille i röven har man väl knappast fått kuk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in