2008-09-04, 21:48
Medlem
Fröken_Flisas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sickpuppy
Joo, det tycker jag egentligen också..

Men hur illa skulle det vara om jag lämnade tillbaka den? Jag inser ju själv att det inte direkt är Magdalena Ribbing-klass, men skulle det ses som en direkt krigsförklaring eller som bara lite ohyfsat.

Jo, jag tycker gåvan i sig är lite trashy också. Det är ett presentkort på en märkesklädesbutik. Hade det varit en sak eller något mer personligt så hade jag hellre kunnat tänkt mig att behålla den, men nu känns det verkligen som att han betalar för sig.

Varken ohyfsat eller som krigsförklaring imo, bara löjligt. Skit i det å handla nåt snyggt istället.
Citera
2008-09-04, 22:23
Medlem
Snöröks avatar
Köp nåt snyggt.

Tänk på dig själv och köp nåt snyggt. Han fick ligga, du fick ligga. Du fick dessutom en fin present (om än lite tråkig). Så bort med tänket om att lämna tillbaka, det är försent. Och tänk inte att han betalade för sig. Ni ville ju båda hoppas jag.

Köp nåt snyggt och använd det och var glad.
Citera
2008-09-04, 23:30
Medlem
sickpuppys avatar
Snörök och Flisa: Jag antar att ni har rätt..

Jo, självklart ville vi båda ligga Det jag hakar upp mig på är att han tycks se det som att han betalar/kompenserar för sig. Men å andra sidan är det ju inte mitt problem om han har en lite vriden syn på saker och ting.

Hm, Flashback är som terapi ibland
Citera
2008-09-04, 23:41
Medlem
-jOE!s avatar
Skicka tebax det och hör aldrig mer av dig till honom. Blockera honom i telefon, mail, sms. Gå vidare.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in