Citat:
Ursprungligen postat av Robocrap
Försöker byta upp mig till något större och funderar eventuellt på en lägenhet i Solna Hagalund.. Blåkulla...
Hur är det att bo där egentligen? Har förstått att det inte är så dåligt som ryktet säger..
Nån som bor där nu som vill ge lite feedback?
Nu bor jag inte där men hade en brud för några år sedan som bodde där. Hennes lägenhet var väldigt bra planerad samt du hörde ingenting från grannarna, trots att vägg i vägg bodde det en arabfamilj med en hel hoper ungar. Tydligen är väggar och golv väldigt tjocka så det är väldigt tyst.
Till varje hus finns det ett underjordiskt garage där det ingår en plats i varje lägenhet, i alla fall vad man har sagt till mig.
Lokala haket, Hagapuben, blir med jämna mellanrum av med alkoholtillståndet, har varit där en gång, intressant ställe lika jävla sunkigt som Solna krog i centrum