2026-01-16, 15:37
Medlem
Alltså… rätt intressant ändå att Sarah Haddad Rix lämnar och Laila Bagge inte ens kan kommentera hennes bild på Instagram. Är detta uppbrottet på deras vänskap? 🤔
Och ja, det här känns så typiskt Laila vänder kappan efter vind så fort det börjar blåsa.

En säker källa (vän till Sarah) har berättat att hela “kuppen” mot Roger i våras var deras sätt att försöka få ut honom, för att själva kunna sitta kvar. Laila ska tydligen ha sagt till Sarah typ: Om du behöver lämna så lämnar jag också.

Men nu? Verkar inte som att hon håller det löftet direkt…

Problemet är att deras kupp inte funkade och den kunde ha stått dem riktigt dyrt. När Laila fattade att hon också riskerade att ryka fick hon panik och gjorde det enda hon kan: räddade sitt eget skinn och verkade som att hon nu kastar Sarah under bussen.

De ska dessutom i hemlighet ha pratat med journalister och tidigare anställda för att försöka få ut kärnan (ni fattar), men när Laila insåg att hon själv skulle dras med i fallet så blev det total kovändning.… hal som en ål.
Citera
2026-03-28, 05:52
Medlem
Han hon F i BH storlek?
Citera
2026-03-28, 05:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Det här är killen som hon äger hotellet med. Han är född 1996! Dvs 29 år. Kan tänka mig att hans mamma är i Lailas ålder.
https://www.instagram.com/josefbredell/

Helt uppenbart att Laila som single inte föredrar någon som är 60-70 eller ens 80-talist. Skulle inte heller ha gjort det om man hade ett sådant utseende som hon har.
Citera
2026-03-28, 05:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ollonet
Ha ha kalla en gammal käring på 53 för girl är inte lite over the top.
Hon har väl inte sillisar?
Citera
2026-03-28, 05:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torsten123
Hon har aldrig varit någon naturlig skönhet, måste kompensera med att visa tuttar och rumpa och leka sexig. Blir rätt patetiskt i hennes ålder.
Eller inte.
Citera
2026-04-03, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
Hon har väl inte sillisar?

Är du blind ?? Jo det har hon
Citera
2026-04-03, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EmmeLee
Är du blind ?? Jo det har hon
Aha,trodde för givet det var äkta.
Citera
2026-04-25, 19:22
Medlem
Har inte sett människan på länge men hon är med i SVT:s kvällsprogram nu och ser väldigt botoxad ut i ansiktet och små springor till ögon
Citera
2026-05-30, 16:28
Medlem
Men fan , har Laila Bagge knullat runt hela världen och särat på benen. Jag har bott under en sten känns det som när jag läser att Liam Pitt är en bastard som även hon pluppat ut med en nästan okänd amerikansk man på andra sidan.. hahahah. Sicken jävla hora till mamma... :-)
Tappar helt förtroendet för mänskligheten , Lailla Bagge tur att du inte fick några döttrar, förebild som en hora.
Senast redigerad av bridge 2026-05-30 kl. 16:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in