2012-10-31, 17:08
Medlem
Holymosess avatar
Jag tror ...
...att enda chansen för Laila Baggen att få oss FB'are bort från "smockan"-fokuset, är att bjuda på en riktigt fin Cameltoe bild från semestern som vi kan gotta oss åt, gärna i en highcut baddräkt a la' Baywatch stylee...
Citera
2012-10-31, 17:28
Medlem
Ronilles avatar
Idag så flyttar Carina Berg in hos paret. På fyran 21.00. Då får vi se tomtebolycka I guess.
Citera
2012-10-31, 17:28
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holymoses
Jag tror ...
...att enda chansen för Laila Baggen att få oss FB'are bort från "smockan"-fokuset, är att bjuda på en riktigt fin Cameltoe bild från semestern som vi kan gotta oss åt, gärna i en highcut baddräkt a la' Baywatch stylee...

Det gör hon nog så gärna.

Eller kanske visar hon rumpan i ett par minimala string. Det är väl hennes specialitet
Citera
2012-10-31, 17:30
Medlem
Så var det dags igen. Ikväll ska tydligen Baggarna vara med i TV när "Berg flyttar in". Jag känner att man inte kan skydda sig mot dom här människorna då dom är överallt. Vad fan man än vrider huvudet åt för håll så dyker nån Bagge/Whalgren upp i synfältet. Gamar som gör allt för att visa upp sig istället för att ta ett jobb. Fula är dom med breda käftar dessutom och förökningen sker i samma takt som dansmöss.
Citera
2012-10-31, 17:30
Medlem
Ja, alla sätt är bra utom de dåliga,
Svimma
Springa in i en dörr
Ramla nerför trappan
Slå i nattygsbord
http://www.expressen.se/noje/micke-l...ade-ur-sangen/
Citera
2012-10-31, 17:41
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Så var det dags igen. Ikväll ska tydligen Baggarna vara med i TV när "Berg flyttar in". Jag känner att man inte kan skydda sig mot dom här människorna då dom är överallt. Vad fan man än vrider huvudet åt för håll så dyker nån Bagge/Whalgren upp i synfältet. Gamar som gör allt för att visa upp sig istället för att ta ett jobb. Fula är dom med breda käftar dessutom och förökningen sker i samma takt som dansmöss.

Haha. man förstår att hon inte vill visa ansiktet på yngsta avkomman. Tänk er själva en bredkäftad Wahlgrenare med Lailas obefintliga överläpp
Citera
2012-10-31, 18:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Haha. man förstår att hon inte vill visa ansiktet på yngsta avkomman. Tänk er själva en bredkäftad Wahlgrenare med Lailas obefintliga överläpp

Det är åldersgräns här på FB, du kan omöjligt vara över 12år. Du och dina gelikar äcklar mig med era juvenila påhopp.

Lägg upp en bild på ditt fejs så vi får bedöma dina anletsdrag och kommentera dem här i nedlåtande ord.

Att du lägger till en smilys på slutet som betyder skamsen får mig att tro att du är tuff bakom skärmen men inte vågar säga ett pip i verkligheten.

Jag skiter i hur Laila eller hennes "avkomma" och man ser ut, likaväl skiter jag i hur du ser ut, däremot är du ful i själen och jag stör mig på alla som är det.
Citera
2012-10-31, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Det är åldersgräns här på FB, du kan omöjligt vara över 12år. Du och dina gelikar äcklar mig med era juvenila påhopp.

Lägg upp en bild på ditt fejs så vi får bedöma dina anletsdrag och kommentera dem här i nedlåtande ord.

Att du lägger till en smilys på slutet som betyder skamsen får mig att tro att du är tuff bakom skärmen men inte vågar säga ett pip i verkligheten.

Jag skiter i hur Laila eller hennes "avkomma" och man ser ut, likaväl skiter jag i hur du ser ut, däremot är du ful i själen och jag stör mig på alla som är det.
Kan inte du hålla dig till beundrarskaran och fortsätta skriva "fina Laila" på hennes blogg? Förstår inte vad du gör här och vem du ska försöka omvända. Fattar inte att du orkar hålla på och engagera dig så mycket med att försvara detta par hela din fritid. Skaffa dig ett eget liv istället!
Citera
2012-10-31, 18:37
Medlem
Citat:
Kan inte du hålla dig till beundrarskaran och fortsätta skriva "fina Laila" på hennes blogg? Förstår inte vad du gör här och vem du ska försöka omvända. Fattar inte att du orkar hålla på och engagera dig så mycket med att försvara detta par hela din fritid. Skaffa dig ett eget liv istället!
Hysteriskt roligt.
Citera
2012-10-31, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Hysteriskt roligt.
Förstår din ironi. Jag försöker dock värja mig vilket är omöjligt. Du däremot frossar och lever som du var en symbios med fru Bagge. Om man visar upp sig som en nedslagen boxare på min skärm är chansen stor att intresset vaknar för en kort tid. Självklart går jag inte på att hon svimmat då bilden visar hur resultatet av en rak höger ser ut. Jag har redan tröttnat på spektaklet medan du kommer att fortsätta förfölja paret med komplimanger och fjäsk på hennes vidriga blogg. Du är en klockren stalker och inget annat.
Senast redigerad av gurkelurkan 2012-10-31 kl. 18:55.
Citera
2012-10-31, 19:30
Medlem
Citat:
Förstår din ironi. Jag försöker dock värja mig vilket är omöjligt. Du däremot frossar och lever som du var en symbios med fru Bagge. Om man visar upp sig som en nedslagen boxare på min skärm är chansen stor att intresset vaknar för en kort tid. Självklart går jag inte på att hon svimmat då bilden visar hur resultatet av en rak höger ser ut. Jag har redan tröttnat på spektaklet medan du kommer att fortsätta förfölja paret med komplimanger och fjäsk på hennes vidriga blogg. Du är en klockren stalker och inget annat.

Dina amatörpsykologiska försök till att utnämna mig till någon frossare som lever i symbios med fru Bagge är också det hysteriskt roligt. Vad som får dig att tro att jag fjäskar för någon berättar mer om dig själv. Som man känner sig själv, känner man andra, brukar man säga.

Det sista du babblar om är så utom denna värld roligt att kommentarer känns överflödiga.
Du med flera på denna tråd är inget annat än sorgliga mobbare och skulle inte våga säga ett knyst ansikte mot ansikte till varesig Laila eller någon annan som inte är mindre än er själva. Små tuffa glin som spyr galla bakom en fasad. Väx upp och använd det lilla ni har i era hjärnor.
Det är också typisk mobbarmentaliltet att försvara andra mobbare, ni flockas och kokar ihop era soppor på galla.

Denna tråd intresserar mig inte pga någon kändis som Laila, jag fascineras av hur låga och fördömmande människor i allmänhet kan vara. Ni är som en enda stor freakshow att läsa.
Citera
2012-10-31, 23:13
Medlem
Flor-Idas avatar
Haha. Separata sovrum "pga att Niclas börjar så tidigt på morgnarna", enligt Laila själv i Carina flyttar in.

Denna Love Story håller max ett år till. Eller så skaffas ett nytt barn i hopp om att rädda upp det hela. Jmf Pernilla & Emilio. Då kan det funka ytterligare nåt år.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in