Citat:
Ursprungligen postat av gurkelurkan
Förstår din ironi. Jag försöker dock värja mig vilket är omöjligt. Du däremot frossar och lever som du var en symbios med fru Bagge. Om man visar upp sig som en nedslagen boxare på min skärm är chansen stor att intresset vaknar för en kort tid. Självklart går jag inte på att hon svimmat då bilden visar hur resultatet av en rak höger ser ut. Jag har redan tröttnat på spektaklet medan du kommer att fortsätta förfölja paret med komplimanger och fjäsk på hennes vidriga blogg. Du är en klockren stalker och inget annat.

Dina amatörpsykologiska försök till att utnämna mig till någon frossare som lever i symbios med fru Bagge är också det hysteriskt roligt. Vad som får dig att tro att jag fjäskar för någon berättar mer om dig själv. Som man känner sig själv, känner man andra, brukar man säga.
Det sista du babblar om är så utom denna värld roligt att kommentarer känns överflödiga.
Du med flera på denna tråd är inget annat än sorgliga mobbare och skulle inte våga säga ett knyst ansikte mot ansikte till varesig Laila eller någon annan som inte är mindre än er själva. Små tuffa glin som spyr galla bakom en fasad. Väx upp och använd det lilla ni har i era hjärnor.
Det är också typisk mobbarmentaliltet att försvara andra mobbare, ni flockas och kokar ihop era soppor på galla.
Denna tråd intresserar mig inte pga någon kändis som Laila, jag fascineras av hur låga och fördömmande människor i allmänhet kan vara. Ni är som en enda stor freakshow att läsa.