Citat:
Ursprungligen postat av
MisterSeven
Såg ett inlägg nyss ang att LB dricker för mkt, hörde även detta när hon var med NW, men då att båda två var ytterst glada i sponken. Om dessa rykten stämmer kan ju Ryss/Iraniern lessnat rejält på fyllekärringen och därav spankat på henne ngr ggr, båda lägger nu locket på av egenintresse.
Man ser ofta att de skålar i Champagne & L har ju även skapat ett eget vin-märke.
Om hon dricker För mycket skall vara osagt, men hon visar tydligt att hon är glad i festligheter.🍸🍹🥂🍾🍷
F.ö. Branden i Norrköping startade i en däck-fabrik som ligger bredvid L med fleras lagerlokal och spred sig sedan till det 10.000 kvm. stora lagret.
Innan L blev offentlig i Idol så hamnade hon i ett toxic-förhållande med en man där hon bland annat blev "misshandlad". Det höll hon knäpptyst om fram till dess att metoo eran tog vid....
(OBS! Det var ej AB el. NW).
Om nu L & K hamnat i handgemäng och K av någon anledning blivit våldsam mot henne så anar jag att L skulle försöka dölja det så mycket som möjligt då hon enl.sig själv är en mycket förlåtande person, tar lätt emot olika typer av ursäkter och kanske även ser sin sida av konflikten, vilket gör att hon tar på sig ansvaret lika mycket för det som sker i förhållandet.
Även om All form av misshandel inte kan bli annat än FEL.
Älskar man dessutom någon djupt så ligger ett förlåtande ofta närmre till hands och man tänker kanske att det är en engångsföreteelse, jag känner ju honom såå väl, han är så fin med barnen, det var ju "jag" som triggade igång det hela & det här kommer aldrig hända igen etc.!!!??!
En våldsbenägen person slår dock mer än en gång.🫣😥
Därmed ej sagt att K varit våldsam mot L.