2024-04-25, 22:40
Medlem
Laila är bra, hon har köpt konst av mig!!!!!
Citera
2024-04-25, 23:07
Medlem
WallabeJoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
😂😋👉👌💦

Den är fejk men det hoppas jag du fattar… skrämmande annars vad lätt man kan lura människor.
Citera
2024-04-25, 23:15
Medlem
volvo 240s avatar
fÖR SÅDÄR EN 12 ÅR SEDAN SKRVS DET OM HENNES "SUPERRUMPA" mISSTÄNKER ATT HON HAR EN FLÄSKFIE BAK NU, SPEC SOM HON DRICKER MKT.

lAILA-SJKALBAGGE" SOM JAG ALLTID KALLAT HNNE
Citera
2024-04-26, 00:11
Medlem
SithXMs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WallabeJoy
Den är fejk men det hoppas jag du fattar… skrämmande annars vad lätt man kan lura människor.

Det värsta är nog att han inte gör det.....

Om hon nu har blivit misshandla varför har det inte kommit fram ?
Citera
2024-04-26, 01:15
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av toalettdykare
https://ibb.co/Hnwdzp3
Ai
Citera
2024-04-26, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Lustigt att hon lagt ut för 4 månader sen att de är så lyckliga och lika kära som när de träffades...
Svårt att tro att det skulle gå så fort att "skiljas åt som vänner"

Är inte det själva signalen om att ett förhållande är ett litet helvete. Ingen som mår bra i ett förhållande behöver bedyra sin förälskelse i SoMe.
Jag tycker Laila kan ragga på Kakmonstret. Dem kan käka Hob Nobs och lyssna på schlagers. Inga fler Koros Kemal Fezehassion. TACK!
Citera
2024-04-26, 05:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spjutspetsen
Runkar du till henne? Bilder eller ren fantasi?
Missade du inte ett tredje alternativ?
Citera
2024-04-26, 06:32
Avstängd
WTFSTHLMs avatar
Åldern har börjat ta ut sin rätt. Laila ser ut som en tant numera, en sån som kämpar mot sin ålder likt en kvinnlig Don Quijote dömd att förlora kampen.

Tant Laila är 50+ men man kan lätt tro 60+
Citera
2024-04-26, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicODEM
Då gjorde hon väl en tavla..🙄
Citera
2024-04-26, 06:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adrenaline976
Ai

Nej, haft den på datorn i över 10 år så innan AI
Citera
2024-04-26, 07:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MisterSeven
Såg ett inlägg nyss ang att LB dricker för mkt, hörde även detta när hon var med NW, men då att båda två var ytterst glada i sponken. Om dessa rykten stämmer kan ju Ryss/Iraniern lessnat rejält på fyllekärringen och därav spankat på henne ngr ggr, båda lägger nu locket på av egenintresse.

Man ser ofta att de skålar i Champagne & L har ju även skapat ett eget vin-märke.
Om hon dricker För mycket skall vara osagt, men hon visar tydligt att hon är glad i festligheter.🍸🍹🥂🍾🍷

F.ö. Branden i Norrköping startade i en däck-fabrik som ligger bredvid L med fleras lagerlokal och spred sig sedan till det 10.000 kvm. stora lagret.

Innan L blev offentlig i Idol så hamnade hon i ett toxic-förhållande med en man där hon bland annat blev "misshandlad". Det höll hon knäpptyst om fram till dess att metoo eran tog vid....
(OBS! Det var ej AB el. NW).

Om nu L & K hamnat i handgemäng och K av någon anledning blivit våldsam mot henne så anar jag att L skulle försöka dölja det så mycket som möjligt då hon enl.sig själv är en mycket förlåtande person, tar lätt emot olika typer av ursäkter och kanske även ser sin sida av konflikten, vilket gör att hon tar på sig ansvaret lika mycket för det som sker i förhållandet.
Även om All form av misshandel inte kan bli annat än FEL.

Älskar man dessutom någon djupt så ligger ett förlåtande ofta närmre till hands och man tänker kanske att det är en engångsföreteelse, jag känner ju honom såå väl, han är så fin med barnen, det var ju "jag" som triggade igång det hela & det här kommer aldrig hända igen etc.!!!??!
En våldsbenägen person slår dock mer än en gång.🫣😥
Därmed ej sagt att K varit våldsam mot L.
Senast redigerad av Artmovie 2024-04-26 kl. 08:26.
Citera
2024-04-26, 08:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nicODEM

Hur många morfintomtar köpte hon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in