2020-10-15, 15:58
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pletheneis
Jaså, har du bilder på dessa tidigare ansiktsskador?

Jag TROR hon kan ha svimmat, och störtat mot handfatet och slagit i hakan som första sammanstötning, och sen fortsatt ramla mot golvet där hon ännu en gång landade med hakan först och sen direkt efter slog i tänderna mot det hårda golvet.

Vid ett hårt knytnävsslag mot munnen så faller oftast hela tanden av, inte HALVA tanden, i det här fallet handlar det om ett par tänder som gått av på HÄLFTEN, det vill säga det är mer rimligt att hon slagit tänderna mot golvet än att hon fått ett hårt knytnävsslag.

Vid ett knytnävsslag mot munnen hade det bildats tydliga blåmärken vid läpparna (runt munnen), samma princip om hon fått ett hårt knytnävsslag mot hakan. Det är avtorkat blod på halsen, inga blåmärken eller någonting som pekar på ett slag mot halsen.

I ett äktenskap delar man på allt, eller försöker. Tyder på att det finns tillit.

Våldbrottsling? Han var involverad i EN krogfight. Det är jävligt vanligt, han hade bara otur att bli anmäld för något som sker väldigt ofta.

Laila har en historik av att svimma. Svimmar man i badrummet mot ett handfat eller ett hårt golv är det nästan omöjligt att inte få synliga och allvarliga skador. Det finns folk som bokstavligen dött av att de ramlat i sitt eget hem, i badkaret, från trappor eller mot stengolv.

"Lajla har ramlat förr både när hon var gift, innan o efteråt"
Vilket troll du är! Ingenting av det du skrev stämde med verkligheten. Om du var seriös hör du till den skaran som skyddar invandraren och inte bryr sig om att våldet kommer eskalera. Ingen här tar dig på allvar.
Citera
2020-10-15, 16:01
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Det är otroligt fiffigt att skicka en coronasmittad till ett hotell, han smittar ned all personal och gäster. En vanlig människa hade själv tagit in på hotell eller bott en tid hos en vän och låtit den sjuke vara kvar hemma.
Så jag tror inte ett ögonblick på den förklaringen.
Jag tror snarare att han fick ta in på hotell då han spöat Laila och hon behövde skydda sig själv. Ytterligare ett påhitt av paret som gör allt för att dölja sina stora problem. Bara en tidsfråga innan hon "svimmar" igen då såna där typer inte kan kontrollera sin ilska. Jag tror han blev irriterad på att hon blekt sina tänder och bestämde sig för att slå ut dom.
Citera
2020-10-15, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnickeliSnack
Det är otroligt fiffigt att skicka en coronasmittad till ett hotell, han smittar ned all personal och gäster. En vanlig människa hade själv tagit in på hotell eller bott en tid hos en vän och låtit den sjuke vara kvar hemma.
Så jag tror inte ett ögonblick på den förklaringen.

Det var tvärtom Laila som tog in på hotell när han var smittad. Sen om han var det eller ej kan man spekulera i
Citera
2020-10-15, 16:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Jag tror snarare att han fick ta in på hotell då han spöat Laila och hon behövde skydda sig själv. Ytterligare ett påhitt av paret som gör allt för att dölja sina stora problem. Bara en tidsfråga innan hon "svimmar" igen då såna där typer inte kan kontrollera sin ilska. Jag tror han blev irriterad på att hon blekt sina tänder och bestämde sig för att slå ut dom.

Troligt scenario, dock Laila som isåfall "flydde" in på hotell och fick sota för det tillslut?
Citera
2020-10-15, 16:55
Medlem
Zoom008s avatar
Om hon svimmade så var det nog att hon druckit för mycket och inte för lite. Det är vin och drinkar på var och varannan bild på hennes IG. Att dricka så där ofta i hennes ålder kan knappast var nyttigt. Nu slapp hon ju i alla fall att få rödvinständer fullt ut.
Senast redigerad av Zoom008 2020-10-15 kl. 17:46.
Citera
2020-10-15, 16:58
Medlem
Har hon barn tillsammans med sin våldsdömda muslim?
Citera
2020-10-15, 17:03
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blueberrycake
Har hon barn tillsammans med sin våldsdömda muslim?
Nej det har hon inte.
Citera
2020-10-15, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loqita
Upprepade ansiktsskador som ej går att dölja, samtliga förklarade med vätskebrist.

+ Pojkvän som tidigt tog kontroll över hennes ekonomi.

+ Nämnda pojkvän är dömd våldsbrottsling.

+ Flashback och Bloggbevaknings kommentatorsfält fylls av folk som du som tycker synd om pojkvännen som kanske blir oskyldigt misstänkt. Det är ju redan så synd om honom som tvingades se sin flickvän skadad.

Hmm. Hmm. Hmm. Det går som en anka. Det kvackar fan som en anka. Men det är klart det är en kanariefågel. Och låt oss inte fråga oss hur den mår.

Om han Korish nu inte misshandlat Laila varför rentvår han inte sitt namn?
Citera
2020-10-15, 19:52
Medlem
Alltså, nä. Man får inte såna skador av att svimma, marmor eller inte. Jag har svimmat i badrum med stengolv, inte ett märke. Blåmärken kommer senare. Jag blev slagen av ett ex, polisen kom, det syntes ingenting på mig. Senare blev jag både blå och gul. Skulle bli förvånad om det inte handlar om misshandel, inte minst för vad Laila själv säger. Hennes karl verkar ha kontrollbehov de luxe!
Citera
2020-10-15, 20:14
Medlem
Om hon nu ramlade så illa.så borde hon ha skadat huvudet.....hoppas hon lämnar honom
Fina Laila .dumpa honom.
Citera
2020-10-15, 20:18
Medlem
Scamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Muffinsen27
Om han Korish nu inte misshandlat Laila varför rentvår han inte sitt namn?
That's the million dollar question. Kort och gott, för att han är skyldig.
Citera
2020-10-15, 20:18
Medlem
Nån som vet in facto verkligheten, att han missshandlar henne! Kom igen nu , nån sitter på sanningen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in