2011-12-14, 10:52
Medlem
swimp78s avatar
Om man tycker wow-tjockisen r orealistisk som Prospect borde man vl egentligen tycka Half-Sack var det ocks. Half-sack var en mjuk, snll och rar kille. Visserligen inte tjock, men heller inte hrd.
Citera
2011-12-14, 15:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swimp78
Om man tycker wow-tjockisen r orealistisk som Prospect borde man vl egentligen tycka Half-Sack var det ocks. Half-sack var en mjuk, snll och rar kille. Visserligen inte tjock, men heller inte hrd.

Filthy Phil ser ju ut som en typisk mc-klubbsmnniska ocks, det r ju sdr de ser ut och inte som Jax
Citera
2011-12-14, 17:02
Medlem
yarribs avatar
Det hr med att Jax har vita sneakers och inte den kldstil mnga tnker sig nr de tnker bikers, s har jag fr mig att jag har lst att Sutter har sagt att han kollat runt bland MC-gng i kaliforninen och att flera kr med stilen Jax har.
Citera
2011-12-14, 19:13
Medlem
Knorrblojjs avatar
Var det sista avsnittet fr ssongen frra veckan? Hr sitter man och vntar, men icke..
Citera
2011-12-14, 19:16
Medlem
Citat:

Half-Sack var vl distriktsmstare i boxning, och backade inte heller frn skottlossningar och andra pressade situationer vad jag kan minnas i alla fall. Snll kan man vara nd, upp till en viss grns.

Citat:
Ursprungligen postat av yarrib
Det hr med att Jax har vita sneakers och inte den kldstil mnga tnker sig nr de tnker bikers, s har jag fr mig att jag har lst att Sutter har sagt att han kollat runt bland MC-gng i kaliforninen och att flera kr med stilen Jax har.

Jo det togs upp tidigare, jag var ocks inne p att det var lite ljligt, men det fanns ju en frklaring s d kan jag kpa det.
Citera
2011-12-14, 19:24
Medlem
thatis7tisshows avatar
Citat:

Hahaha

Hade alla i serien varit lika hrda som Happy hade det fan inte blivit ngot bra.
Citera
2011-12-14, 21:26
Medlem
Kesslers avatar
Fan vad jag hatar Opie , s jvla fult namn och nnu fulare att bli kallad "Ope" Han gr runt och ska alltid sga nn muppig kommentar nr alla andra redan rett ut allt. Mycket handlar om att han inte ska f reda p vem som ddade Donna sen nr han fr veta det klipper han till Tig lite grann och hotar Stahl (och ddar henne senare) Det r ju fr fan Tig som hll i vapnet, men nej han kan du ju sl till och sen g runt och fortstta vara polare med honom och Clay som "bestllde" mordet. Att Tig vgrar rsta in en annan medlem pga. en jvla hund nr han sjlv mrdat en medlems fru verkar ju vettigt.

Clay: "Sug min kuk". Opie: "h ok jag gr allt fr den hr klubben, brother..."

Sen verkar ju huvudskdisen tro att han fortfarande r med i GSH med sin casul-gngstil. Perlman ser ut som en gorilla. Religisa r dumma i huvudet, rcker med att kolla p Perlman fr att frst att mnniskan utvecklats efter apor (inget illa menat mot honom fr han r en okej skdis och han kanske r jttetrevlig men iaf.)

Det r iofs. nd en vldigt underhllande serie men verkligen inget msterverk som folk verkar tycka.
Citera
2011-12-14, 22:31
Medlem
saijas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler
Fan vad jag hatar Opie , s jvla fult namn och nnu fulare att bli kallad "Ope" Han gr runt och ska alltid sga nn muppig kommentar nr alla andra redan rett ut allt. Mycket handlar om att han inte ska f reda p vem som ddade Donna sen nr han fr veta det klipper han till Tig lite grann och hotar Stahl (och ddar henne senare) Det r ju fr fan Tig som hll i vapnet, men nej han kan du ju sl till och sen g runt och fortstta vara polare med honom och Clay som "bestllde" mordet. Att Tig vgrar rsta in en annan medlem pga. en jvla hund nr han sjlv mrdat en medlems fru verkar ju vettigt.

Sen verkar ju huvudskdisen tro att han fortfarande r med i GSH med sin casul-gngstil. Perlman ser ut som en gorilla. Religisa r dumma i huvudet, rcker med att kolla p Perlman fr att frst att mnniskan utvecklats efter apor (inget illa menat mot honom fr han r en okej skdis och han kanske r jttetrevlig men iaf.)

Det r iofs. nd en vldigt underhllande serie men verkligen inget msterverk som folk verkar tycka.

Haha det hr r helt sinnesjukt, exakt samma grejer som jag och min kompis brukar gra oss roliga ver! Det dr med "I love this club" r s oehrt ljligt.
Citera
2011-12-14, 22:41
Medlem
FiveGramsAdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kessler

Opie aka. Ope r ju en av dom bsta karaktrerna. Visst, jag kan hlla med om att det r sjukt att han "la undan" mordet p sin fru s lt som med en kftsmll p grningsmannnen. Men sen skt han ju fittan som satte allt i spinn. Sen nu senaste nr han fick reda p att Clay skjutit hans far s fick han nog och skt honom, hade han inte gjort det s hade jag fan sltt snder TVn..

Ne Ope r fan en riktigt skn karaktr, vet fullt ut vad lojalitet r och sysslar inte med massa rvspel som andra fittor som Clay som bara bryr sig om sig sjlv och stter hela klubben i risk fr egna behov, helt klart vidrigast av alla. Sen Juice som lipar och frsker hnga sig sjlv fr att hans far va svart?? Man up och bertta fr klubben och ta konsekvenserna, helt klart bttre n att samspela med snuten, bde fr honom och klubben.

Sen Boone som stter p en medlems "old lady" och sedan mrdar henne(!) Tjockt litet as som borde fls levandes.

Sitter och vntar p ett nytt avsnitt men verkar inte komma ngot....? Ltt en serie i top 3 ever(!) Och att Clay tappat sin plats som VD har man bara lngtat efter, hoppas han fr sig en smrtsam dd inom kort, helst utfrd utav Opie s klart, han har gjort allt fr klubben och ftt ta mkt skit s dags han fr gra sitt.

S Jax vid bordet och Ope vid hans sida kan nog bli en riktigt bra fortsttning. I alla fall mina tv favoritkaraktrer som inte har ngra strre flaws om det skulle vara riktiga personer s att sga....fr det r ju trots allt en serie=) Lite lack p att Jax skt Ope i armen, men & andra sidan visste han inte allt d, och det va ju deras VD.

Sen Gemma r ju bara en liten orm som spelar allt&alla fr att f allt g hennes vg, och Wayne som gr precis allt hon sger. Dr ser man ett prakt ex. p hur stor makt kvinnor har ver mn.

Frgan r vad som hnder med samspelet mellan Jax och dom federala nu bara, kommer det ut s blir det ju inge bra, ven om han gr det fr klubbens skull s kommer det skerligen inte ses s. Sen r han ju main karaktren s han lr ju inte frsvinna i frsta taget om ever.

FAN! Att det inte komm ngot avsnitt idag, ngon som vet om ssongen r slut och vi mste vnta flera mnader p fortsttningen? Illa nog att behva vnta en vecka mellan varje avsnitt..

Ne, nu ska jag ta p mig mina vita sneakers och SoA-Hoodie och ta moppen ner till Shell och kpa folkl....(JK=)
Citera
2011-12-15, 06:58
Medlem
Kesslers avatar
Fan brukar hlla mig borta frn trdar om serier jag inte sett/sett klar. Rkade kika in hr i tv sek frut och sg att Piney dr. Nu med ditt svar fick jag veta av vem han blir mrdad ocks. Fan vad typiskt. Aja slutade lsa dr och svarar p ditt inlgg nr jag sett klart serien (har bara sett tv avsnitt p ssong fyra)
Citera
2011-12-15, 07:00
Medlem
haha ny? det finns 4 ssonger ....
Citera
2011-12-15, 08:50
Medlem
WalterSullivans avatar
Nsta ssong lr ju sannolikt handla om krig med niggrerna d? eftersom bruden Tig dda var dotter till nn farlig neger boss. Kan bli mycket intressant

Men vafan kommer hnda med Clay? kommer han bara vara en vanlig medlem vid bordet nu eller kommer han dra sig ur som han sa att han skulle gra efter vapenaffren
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in