2008-09-03, 19:37
Medlem
Deeeluxxxs avatar
Sökte lite men ja hittade inte hur de slutade.

De sista ja hörde från dom var ett mejl där dom lovade att betala tebax penngarna till alla innom 5 arbetsdagar.. Man jag har då inte sett några penngar. Som tur var handlade de inte om så mkt! Å nån gång så får man väl räkna med att bli blåst i denna bransh!

Men är det någon som fått några varor eller penngar tebax! Vatt väl förmodligen dunder scam från alldra första början
Citera
2008-09-03, 19:44
Medlem
cpblommans avatar
De gick åt helvete

Men det är smällar man får ta...man lär sig av sina misstag.
Citera
2008-09-03, 20:16
Medlem
Deeeluxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cpblomman
De gick åt helvete

Men det är smällar man får ta...man lär sig av sina misstag.

Fan så surt! Hoppas ingen sponsrade idioten bakom sidan med alldeles för mkt pengar bara..

Men egentligen, kan de va så svårt å få tag på namn å adress mm? Konto nr å sånt finns ju.. Vi fb:are som sponsrade han skulle ju kunna ta en utflyckt till han om det nu går å få fram. Givetvis bara för att få kaffe å kaka som kompensation NOT!!!!
Citera
2008-09-03, 20:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Deeeluxxx
Fan så surt! Hoppas ingen sponsrade idioten bakom sidan med alldeles för mkt pengar bara..

Men egentligen, kan de va så svårt å få tag på namn å adress mm? Konto nr å sånt finns ju.. Vi fb:are som sponsrade han skulle ju kunna ta en utflyckt till han om det nu går å få fram. Givetvis bara för att få kaffe å kaka som kompensation NOT!!!!

Nästan helt säkert var det FB:arna "Sänggavel" och "Clarissa" som låg bakom. Dom grönade shopen flitigt och sedan dess är de helt tysta här. Det finns flera inlägg om det, tror de flesta är i "stora tråden om nätbutiker".
Citera
2008-09-03, 21:01
Medlem
Deeeluxxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PlusFifty
Nästan helt säkert var det FB:arna "Sänggavel" och "Clarissa" som låg bakom. Dom grönade shopen flitigt och sedan dess är de helt tysta här. Det finns flera inlägg om det, tror de flesta är i "stora tråden om nätbutiker".

Jo tack! Dom var snabba med att gröna shoppen! De va därför ja gick på fellan!

Ingen som e koppis med en data hacker? Tycker att de borde inte va så svåprt för den kunnige i få fram namn å adress mm.

Ja menar, de e ju förmodligen bara ett par finniga data kunniga 14:isar som ligger bakom allt! Så ett hem besök hade ju inte skadat ett dugg..
Senast redigerad av Deeeluxxx 2008-09-03 kl. 21:04.
Citera
2008-09-05, 00:59
Medlem
Grimlocks avatar
Jag ställde frågor om RC-Exress verksamhet och pålitlighet i en tidigare tråd,för att jag var misstänksam mot dom. Mycket riktigt så stämde det! Som tur var så fattade jag misstankar snabbt,och jag beställde aldrig något från dom.

Det vimlar hela tiden av nya Svenska sidor som påstår sig sälja benzo och Tramadol mm,men det visar sig snabbt att dom allra flesta av dessa sidor som hela tiden dyker upp är bluff.

Det märkliga dock är att när det skapas trådar om misttänkta bluff sidor,fake nät-apotek mm,så är det alltid några som grönar dessa sidor,trots att det nästan alltid i slutänden visar sig vara bluff?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in