2008-09-03, 15:14
Medlem
weed-mans avatar
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3234876.ab

Druckit whiskey till det dessutom, bådat för att gå åt helvete i princip.
Vad vill denna artikel säga egentligen?
Citera
2008-09-03, 15:22
Medlem
Karnevalens avatar
Den vill säga att folk som har ett IQ i klass med en downis borde hålla sig borta ifrån sånna droger..
Citera
2008-09-03, 15:23
Medlem
grohlers avatar
Jag tror den vill säga att dragonfly är en farlig drog som slog ut alla inre organ i pers kropp och dödade vävnad på händer och fötter. Dessutom är det en varning till folk som håller på med den typen av droger, men va vet jag...
Citera
2008-09-03, 15:26
Medlem
Dyngraukmans avatar
Men alltså tror artikeln menar att svamp borde vara lagligt?
Citera
2008-09-03, 15:29
Bannlyst
''Dödsdrogen''

Citera
2008-09-03, 15:38
Medlem
Serdumånens avatar
Rätt åt idioten som tvunget skulle OD'a och supa utan att veta ett piss om vad han gjorde. Sen att han säljer sin själ till Aftonhoran så de kan få fler läsare från familjeliv att säga hur farligt droger är.
Citera
2008-09-03, 15:39
Medlem
mo0kies avatar
vilken jävla idiot.
Citera
2008-09-03, 15:41
Medlem
Thubbes avatar
Denna artikel vill säga att man aldrig ska stoppa i sig nåt om man inte vet exakt vad det kan ha för följder. Jävla idioter. Kan inte påstå att jag tycker det är ett dugg dåligt att bromo klassades heller, eftersom det är så sjukt lätt och farligt att överdosera.
Citera
2008-09-03, 15:49
Medlem
Den här nyheten är ju riktigt gammal. Intressant att nyhetstorkan på slisktidningar färgar av sig på vad som diskuteras i forumet på FB....
Citera
2008-09-03, 15:55
Bannlyst
Hadde mer beprövade och beviserligen mindre farliga droger som t.ex svamp och CB vart lagliga, hadde folk inte tagit sånt skit!
Citera
2008-09-03, 15:56
Medlem
UZIdoesITs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weed-man
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article3234876.ab

Druckit whiskey till det dessutom, bådat för att gå åt helvete i princip.
Vad vill denna artikel säga egentligen?

Vad tror du din mupp?
Att det kan gå åt helvete om man tar en för stor dos, presic som med så många andra droger.

Sen så är antagligen detta en drog som dom lite yngre förmågorna kommer över, i tron att det är LSD.

Samt att enligt min erfarenhet så används psykedeliska droger främst av dom som är hyffsat "nya i svängen" (undantag CB), fortsätter man sin knarkar-karriär så hittar man ofta till andra saker såsom CS-droger och opiater.
Och då så brukar inte dessa saker vara så intressanta längre, alt. att man har fått en eller flera negativa upplevelser av tex. LSD och helt enkelt inte pallar dessa rus längre. Psykiskt alltså.

Därför är det bra att dom visar bilder på hur ett skräck-scenario kan te sig.

Helt okej artikel alltså!
(Ja, jag vet att detta händer 1/1000 och att det krävs en "stor" dos, still..)
Citera
2008-09-03, 15:57
Medlem
Mystiqes avatar
Han får vara glad att hans kuk inte blev utsatt av nekros...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in