2008-09-03, 11:25
Medlem
ittebittes avatar
Janne Hedin aka Jan Organ! Över 1000 brudar! I jobbet förstås, men ändå!
Citera
2008-09-03, 11:27
Medlem
langaocbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JJBodega
Nu ska vi väl inte räkna in hennes egna?

Det tror jag inte han gjorde .
Tveksam till Thåström, han har ju levt i en hel del stadiga förhållanden.
Citera
2008-09-03, 11:28
Medlem
dtoags avatar
Gessle har väl ändå varit gift sedan GT slog igenom? Förvisso hindrar detta honom knappast från att utnyttja rockstjärnelivets fördelar, men nog tror jag han ligger i lä när man jämför med t.ex. Bergman.
Citera
2008-09-03, 11:32
Bannlyst
Ulf Lundell har fått så jävla mycket skäggbiff genom åren så man knappt tror det är sant.

Magnus Uggla ligger också bra till men han är inte särskilt kräsen.

Thåström som någon nämnde.

Peter Stormare har inget att hämta på ovan nämnda häradsbetäckare.
Citera
2008-09-03, 11:38
Medlem
Kojaks avatar
Men va fan, ni fattar väl alla att den som absolut har legat med flest kvinnor är Christer Sjögren! ?

Han har ju turnerat i bygderna i generationer och fått så mycket fitta att han har behövt ha amfibiefunktion på turnebussen för att kunna ta sig ur all fittsaft som har samlat sig som en sjö runt bussen.
Citera
2008-09-03, 11:45
Medlem
MissTakens avatar
Mats Ronander och Tommy Körberg känns som tänkbara män i toppen på den här listan. En motivering till varför har jag inte...magkänsla, kvinnlig intuition, fördomar? Gud vet...
.
Citera
2008-09-03, 11:48
Medlem
Lars Johan Yngve Lannerbäck, aka Yngwie Malmsteen, tror jag är en stark kandidat
Citera
2008-09-03, 11:52
Medlem
Något förvånad...

Citat:
Ursprungligen postat av dtoag
Gessle har väl ändå varit gift sedan GT slog igenom? Förvisso hindrar detta honom knappast från att utnyttja rockstjärnelivets fördelar, men nog tror jag han ligger i lä när man jämför med t.ex. Bergman.
Känner mig något förvånad att Gessle nämns i dessa sammanhang. Är jag den enda som hört rykten om att han "spelar i båda lagen"? El är jag den enda som tror på ryktena? Det borde ta ner hans statistik i den här kategorin, menar jag...
Citera
2008-09-03, 11:55
Medlem
MissTakens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunkentuss
Känner mig något förvånad att Gessle nämns i dessa sammanhang. Är jag den enda som hört rykten om att han "spelar i båda lagen"? El är jag den enda som tror på ryktena? Det borde ta ner hans statistik i den här kategorin, menar jag...

Jag är förvånad att Gessle nämns i denna tråd helt klart. Kanske är naivt att vara det men ändå så ÄR jag det. Blir än mer förvånad när jag nu hör att han kanske spelar i båda lagen. Det tror jag inte på, vill inte tro det.
.
Citera
2008-09-03, 11:55
Medlem
ittebittes avatar
Hur kan ni på allvar tro att Yngwie, Gessle, Thåström och Christer Sjögren kan mäta sig med Janne Hedin och Samson Biceps när det gäller antal påsatta brudar?
Citera
2008-09-03, 11:57
Medlem
kOLLa kOLLas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lunkentuss
Känner likadant om Gessle, då tror jag Micke Syd har lapat mera djungeljos om vi nu snackar "Gyllene"
Citera
2008-09-03, 12:00
Medlem
Dregen, killarna i Kent ligger nog rätt bra till. Rockstars får mer fitta än någon annan.

Sen krävs det ju ngn med sexmissbrukartendenser också, annars sätter partners stopp lite gran iallafall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in