Gessle har väl ändå varit gift sedan GT slog igenom? Förvisso hindrar detta honom knappast från att utnyttja rockstjärnelivets fördelar, men nog tror jag han ligger i lä när man jämför med t.ex. Bergman.
Men va fan, ni fattar väl alla att den som absolut har legat med flest kvinnor är Christer Sjögren! ?
Han har ju turnerat i bygderna i generationer och fått så mycket fitta att han har behövt ha amfibiefunktion på turnebussen för att kunna ta sig ur all fittsaft som har samlat sig som en sjö runt bussen.
Mats Ronander och Tommy Körberg känns som tänkbara män i toppen på den här listan. En motivering till varför har jag inte...magkänsla, kvinnlig intuition, fördomar? Gud vet...
.
Gessle har väl ändå varit gift sedan GT slog igenom? Förvisso hindrar detta honom knappast från att utnyttja rockstjärnelivets fördelar, men nog tror jag han ligger i lä när man jämför med t.ex. Bergman.
Känner mig något förvånad att Gessle nämns i dessa sammanhang. Är jag den enda som hört rykten om att han "spelar i båda lagen"? El är jag den enda som tror på ryktena? Det borde ta ner hans statistik i den här kategorin, menar jag...
Känner mig något förvånad att Gessle nämns i dessa sammanhang. Är jag den enda som hört rykten om att han "spelar i båda lagen"? El är jag den enda som tror på ryktena? Det borde ta ner hans statistik i den här kategorin, menar jag...
Jag är förvånad att Gessle nämns i denna tråd helt klart. Kanske är naivt att vara det men ändå så ÄR jag det. Blir än mer förvånad när jag nu hör att han kanske spelar i båda lagen. Det tror jag inte på, vill inte tro det.
.
Hur kan ni på allvar tro att Yngwie, Gessle, Thåström och Christer Sjögren kan mäta sig med Janne Hedin och Samson Biceps när det gäller antal påsatta brudar?
Känner likadant om Gessle, då tror jag Micke Syd har lapat mera djungeljos om vi nu snackar "Gyllene"
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!