2008-09-03, 09:24
Medlem
The_Insanes avatar
Hejsan

Jag skulle vilja få till en genväg på startfältet som jag bara behöver klicka på för att kunna visa status på skickat och mottaget när jag ansluter mig med mobilt bredband på jobbet.

Nu måste jag ju högerklicka på nätverksikonen i listen och välja nätverks och delningscenter och därefter Visa Status men går detta att ordna med en genväg istället på startfälts listen?
Citera
2008-09-03, 09:35
Medlem
skurknnns avatar
Finns det inte ett alternativ när du har statusrutan öppen där du kan bocka i att den skall visas i aktivitetsfältet?
Citera
2008-09-03, 09:41
Medlem
The_Insanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skurknnn
Finns det inte ett alternativ när du har statusrutan öppen där du kan bocka i att den skall visas i aktivitetsfältet?

Nej det gör det inte...
Citera
2008-09-03, 12:15
Medlem
927s avatar
om jag fattar rätt så är det ju bara högerklicka på din aktuella nätversanslutning och välja skapa genväg. då öppnas ju fliken allmänt och det går även använda den genvägen för att aktivera ansluitningen
Citera
2008-09-03, 16:05
Medlem
The_Insanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 927
om jag fattar rätt så är det ju bara högerklicka på din aktuella nätversanslutning och välja skapa genväg. då öppnas ju fliken allmänt och det går även använda den genvägen för att aktivera ansluitningen

Verkar fungera på Xp ska kika på Vista datorn under morgondagen
Citera
2008-09-04, 07:14
Medlem
The_Insanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 927

Detta fungerade även på Vista så jag tackar så mycket
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in