2008-09-03, 14:55
Medlem
krullboddens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erect
Går över efter ett par veckor.
Jag kan fan inte mer än worda.
Ut o ha kul bara, men se fan till att du plockar bort hennes nummer från telefonen innan.
Citera
2008-09-03, 14:56
Medlem
mats.nystroms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gahhhraw
Men sluta försätta dig i såna tankar.
Skit i att kolla på filmerna, eller förresten, skit i att sitta vid datorn öht.
Ut med dig istället, jogga, umgås med vänner, pimpa din bil, hjälp dina päron med sånt som hjälpas behövs, möblera om i din lya, köp nya saker, skaffa dig en hobby, kanske fågelskådning eller frimärkssamling?
Vadsom, bara det distraherar dig från att tänka på henne hela tiden.

Lyssna på mig, jag är expert på misslyckade förhållanden och hur man kommer över dom...

Seså, iväg med dig nu...

Word.
Ovanstående tips kan även kompletteras med:
Börja hata personen. Svårt i början, men när man väl är där så går processen snabbare.
Ta bort alla saker som påminner om henne ur lägenheten.
Citera
2008-09-03, 14:59
Medlem
Drogen var bara en tillfällig lösning för att hålla ångesten borta. När du slutar slår det istället dubbelt, både för abstinensen och för din hjärtesorg.
Citera
2008-09-03, 15:51
Medlem
gahhhraws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ligist.
Drogen var bara en tillfällig lösning för att hålla ångesten borta. När du slutar slår det istället dubbelt, både för abstinensen och för din hjärtesorg.

Då är det bara att se till att inte sluta med drogen, och under tiden skaffa sig en ny partner sen lägga ner och vips, inga tankar alls på exet...
Citera
2008-09-03, 17:13
Medlem
Cyeztarns avatar
Jag har idag min 6månaders dag med flickan min och jag undrar över en sak...

När du är hög så brukar du inte då tänka på henne?
Alltid när jag är hög tänker jag på henne och får en varm känsla i magen vilket jag gillar. Min kropp, själ och jag vet att jag älskar henne... Med andra ord så känner jag allting tusen gånger starkare och får ledsamt efter henne.

Alla har ju olika rus men snälla dela med dig hur du känner när du är hög ?

P.S (Kan tänka mig i din situation = Medlidande)

Peace
Citera
2008-09-03, 17:19
Medlem
gahhhraws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cyeztarn
Jag har idag min 6månaders dag med flickan min och jag undrar över en sak...

När du är hög så brukar du inte då tänka på henne?
Alltid när jag är hög tänker jag på henne och får en varm känsla i magen vilket jag gillar. Min kropp, själ och jag vet att jag älskar henne... Med andra ord så känner jag allting tusen gånger starkare och får ledsamt efter henne.

Alla har ju olika rus men snälla dela med dig hur du känner när du är hög ?

P.S (Kan tänka mig i din situation = Medlidande)

Peace

Allt handlar ju om vilken inställning man har när man gör något. Och vill han glömma så hjälper säkert cannabiset honom med det. Men ja, det är inget sätt jag rekommenderar. Cannabis ska rökas för njutningens skull inget annat.

Men vafan, helt ärligt, TS, pm:a om du vill snacka/ha råd.
Jag må nämligen suga på att hålla ihop ett förhållande, men att komma över detsamma har jag svart bälte i, minst...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in