2008-09-04, 09:02
Medlem
brackspaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charma
"I nöd och lust" som de säger.
Tänk vad du/ni kommer uppskatta när hon/ni flyttar till egen lägenhet och ni skaffar dubbelsäng med två täcken

Seriöst råd: Köp en 120cm bred uppblåsbar luftmadrass och placera den på golvet så enskilt som det nu går i en så liten lägenhet (i köket, duschen eller så...). Ni får bra med plats och kan ha sex i fred.

Vet du hur det låter att ha sex i en luftmadrass?
Citera
2008-09-04, 09:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brackspace
Nu la jag denna i relationer eftersom att jag avskyr människor som inte kan erbjuda lite gästvänlighet och att jag inte går ihop med dessa under denna standard.

Jävlar vilken fattig sate du verkar vara. Din tjej tar ju iallafall hand om sin syrra men du bryr dej bara om dej själv, du lär inte komma långt i livet, ensam, snål, fattig, gnällig. Människor jag avskyr!
Citera
2008-09-04, 09:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av erect
Jävlar vilken fattig sate du verkar vara. Din tjej tar ju iallafall hand om sin syrra men du bryr dej bara om dej själv, du lär inte komma långt i livet, ensam, snål, fattig, gnällig. Människor jag avskyr!

Så sant.

Men du, kan du inte ta med ditt extra täcke till henne då?
Citera
2008-09-04, 10:14
Medlem
brackspaces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erect

Jag är så jäkla tjurig av mig. Nej men palla bära runt på ett täcke varje gång man ska sova hos någon, då undviker jag det.
Citera
2008-09-04, 14:25
Medlem
Charmas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brackspace
Vet du hur det låter att ha sex i en luftmadrass?
Hmm nä, har nog aldrig haft det när jag tänker närmare efter. Hur låter det? *nyfiken*
Men det finns ju ganska bra luftmadrasser nuförtiden, alltså anpassade att använda som övernattningsbädd (inte att flyta omkring i vid badplatsen).
Citera
2008-09-04, 14:30
Medlem
cem77s avatar
E ju mysigt som bara den att sova 2 i en smal säng :P. Självklart tar du kudden och tjejen använder din arm eller kropp som kudde :P.

Personligen brukar jag alltid ha med mig en egen dunkudde som e bara min att gosa med. Har den i bilen tillsammans med sovsäcken då jag ofta slafar över i olika båtar tex.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in