2008-09-02, 19:02
Medlem
bodyhunters avatar
Har varit tillsammans med min flickvän i snart 3 år, jag älskar henne och hon säger att hon älskar mig, men att hennes känslor nästan har dött ut.

Allt började med att vi var på fest, tog några öl, vi gick ut på krogen, fast med var sitt sällskap. Kom in där och tog en öl och pratade lite och pang så minns jag inget förrän jag var hemma, tjejen lipade som fan och jag med (Vi bor tillsammans). Det visade sig att jag hade kysst/hånglat med en annan tjej mitt framför ögonen på hennes bror och hans flickvän !!!

Sen dess har hon börjat gå promenader med en av mina bästa kompisar.
Vad det än är så ska han vara med. Han har precis blivit dumpad av sin tjej (3 månader sen). Dom har sen länge alltid "skojbråkat" på fester vilket jag inte brydde mig så mycket om i början, men nu känns det fucked up.

Hon är inte den otrogna typen, det är jag hundra på, men efter vad jag gjorde så vet jag inte längre. Skulle det visa sig att han tar över henne så får han springa....

Jag själv är inte heller den otrogna typen, trodde jag, jag ångrar det för varje dag som går, vet inte vem tjejen var eler nåt, inte ens att jag gjort det, jag lovade mig själv för länge sen att om jag träffar en tjej så ska jag aldrig vara otrogen.

Hon säger att hon funderar på att flytta hem, men jag vill verkligen ha henne kvar. Jag älskar henne och hon säger att hon älskar mig förutom att hon inte har lika mycket känslor kvar.

Vet inte vad jag ska göra ???!!!
Citera
2008-09-02, 19:18
Medlem
joddla35s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bodyhunter
Har varit tillsammans med min flickvän i snart 3 år, jag älskar henne och hon säger att hon älskar mig, men att hennes känslor nästan har dött ut.

Allt började med att vi var på fest, tog några öl, vi gick ut på krogen, fast med var sitt sällskap. Kom in där och tog en öl och pratade lite och pang så minns jag inget förrän jag var hemma, tjejen lipade som fan och jag med (Vi bor tillsammans). Det visade sig att jag hade kysst/hånglat med en annan tjej mitt framför ögonen på hennes bror och hans flickvän !!!

Sen dess har hon börjat gå promenader med en av mina bästa kompisar.
Vad det än är så ska han vara med. Han har precis blivit dumpad av sin tjej (3 månader sen). Dom har sen länge alltid "skojbråkat" på fester vilket jag inte brydde mig så mycket om i början, men nu känns det fucked up.

Hon är inte den otrogna typen, det är jag hundra på, men efter vad jag gjorde så vet jag inte längre. Skulle det visa sig att han tar över henne så får han springa....

Jag själv är inte heller den otrogna typen, trodde jag, jag ångrar det för varje dag som går, vet inte vem tjejen var eler nåt, inte ens att jag gjort det, jag lovade mig själv för länge sen att om jag träffar en tjej så ska jag aldrig vara otrogen.

Hon säger att hon funderar på att flytta hem, men jag vill verkligen ha henne kvar. Jag älskar henne och hon säger att hon älskar mig förutom att hon inte har lika mycket känslor kvar.

Vet inte vad jag ska göra ???!!!

Det viktigaste just nu är att ni inte hamnar i en dålig spiral med tjaffs om just det där. Vill du att hon ska få tillbaka känslorna så måste du agera! Lägg allt skit ni har åt sidan och ha roligt, dra ut henne på äventyr, fina middagar.. VISA att det är henne du vill vara med.
Citera
2008-09-02, 19:39
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av joddla35
Det viktigaste just nu är att ni inte hamnar i en dålig spiral med tjaffs om just det där. Vill du att hon ska få tillbaka känslorna så måste du agera! Lägg allt skit ni har åt sidan och ha roligt, dra ut henne på äventyr, fina middagar.. VISA att det är henne du vill vara med.

Kan inte säga så mycket annat än att bara hålla med detta.

Det du även bör göra är att undvika så mycket som möjligt med att ta upp detta och säga förlåt till henne, att det inte var meningen osv. förrän du vet att ni står säkert igen. För om du gör det för tidigt så kommer hon tänka tillbaka på detta och säkert må lika dåligt igen. Utan vänte hellre ett par månader eller gärna mer och sedan kan du be om ursäkt när allt har blivit bra igen och lugnat sig. Om du förstår vad jag menar.
Citera
2008-09-02, 19:44
Medlem
Wie bitte?s avatar
Jag tror hon har nåt på G med din kompis.
Citera
2008-09-02, 19:56
Medlem
Folk verkar glömma det viktigaste här...

Hur i ****** kan du ha fått ett sådant passande blackout?.

Det tar emot mig verkligen. Jag vill kalla henne en slampa och be dig dumpa henne, men det är du som verkar vara det då hon var "trogen" dig.

Då du visade brist på karaktär kan du inte kräva av henne att vara den bättre människan.
Citera
2008-09-02, 19:59
Medlem
ShmotZs avatar
Vad säga? Kanske dumpa henne eftersom förhållande är oftast jävligt ostadigt när någon vart otrogen..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in