2008-09-02, 18:29
Medlem
Har märkt att antalet användare ändras något med tiden, vilken hemsida för nätdejting tycker ni är bäst just nu? Med "bäst" menas alltså flest kvinnliga användare UNDER 28.

Vill gärna höra från andra då jag själv bara är betalande medlem på en just nu...
Citera
2008-09-02, 18:30
Medlem
antikvetarens avatar
Överlag tycker jag bäst om E-kontakt och Mötesplatsen, då du kan skicka gratis meddelanden under tre dagar. Adminsarna märker inget om du registrerar dig om och om igen.

Mycket beror ju på vilken typ av tjej du är ute efter. Lunarstorm kan ju annars vara en utväg.
Citera
2008-09-02, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av antikvetaren
Överlag tycker jag bäst om E-kontakt och Mötesplatsen, då du kan skicka gratis meddelanden under tre dagar. Adminsarna märker inget om du registrerar dig om och om igen.

Mycket beror ju på vilken typ av tjej du är ute efter. Lunarstorm kan ju annars vara en utväg.

Frågan är också vad du har att jämföra med. Jag har mest hört lite från kompisar, och vet inte så mycket själv. Vill gärna veta mer innan man betalar igen...
Citera
2008-09-02, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fidelkruxet
Frågan är också vad du har att jämföra med. Jag har mest hört lite från kompisar, och vet inte så mycket själv. Vill gärna veta mer innan man betalar igen...

Får väl ta klassiska SprayDate, så slipper du betala alls.
Citera
2008-09-02, 20:25
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antonia
Får väl ta klassiska SprayDate, så slipper du betala alls.
Spraydate har en massa tjejer. Dock är antalet som faktiskt letar efter en kille mycket begränsat. Spraydate är mer som en "blogg". Jag har en spraydate och en motesplatsen, med mer eller mindre identiska presentationer/bilder. Jag får mångfaldigt fler meddelanden på motesplatsen.

Men visst, man måste betala på MP.
Citera
2008-09-02, 21:12
Bannlyst
Har testat det flesta sidor, inget ger mig något alls! Har inte fått ett mail sen jag reggade mig i April.
Citera
2008-09-02, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Red_Sea
Har testat det flesta sidor, inget ger mig något alls! Har inte fått ett mail sen jag reggade mig i April.

Konstigt, är du lika charmig på datingsiterna som du är här?

Och hade inte du flickvän som inte ville diskutera politik? eller har jag blandat ihop dig med nån?
Citera
2008-09-02, 21:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Antonia
Konstigt, är du lika charmig på datingsiterna som du är här?

Och hade inte du flickvän som inte ville diskutera politik? eller har jag blandat ihop dig med nån?

Nej, du har inte blandat ihop mig med någon. Jo, jag har flickvän. Och jag är där för att se hur dessa sajter fungerar och så. För mig funkar dom inte alls.
Citera
2008-09-02, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Mojo Risin'
Spraydate har en massa tjejer. Dock är antalet som faktiskt letar efter en kille mycket begränsat. Spraydate är mer som en "blogg". Jag har en spraydate och en motesplatsen, med mer eller mindre identiska presentationer/bilder. Jag får mångfaldigt fler meddelanden på motesplatsen.

Men visst, man måste betala på MP.

Men hur många unga människor finns på mötesplatsen egentligen? Är den inte för kärringar?? Är du 35+ ?
Citera
2008-09-03, 13:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Red_Sea
Nej, du har inte blandat ihop mig med någon. Jo, jag har flickvän. Och jag är där för att se hur dessa sajter fungerar och så. För mig funkar dom inte alls.

Konstigt, du som är så verbal och politiskt aktiv, och med sådan otrolig charm och fördomsfri attityd.
Citera
2008-09-03, 14:46
Medlem
Okej vet inte riktigt vad du söker efter men efter egen erfarenhet är det enklast att få en dejt på olika communitiy .

Här är några av dom

Cmazone (vet inte om den finns kvar)
Porrigt.se
Playahead
snuttis (ingen favorit men fungerar i krig)
knullkkontakt (om du bara vill ha sex)
Facebook
Glife
Nattstad.

Kommer inte på alla just nu men hoppas det hjälper i jakten!
Senast redigerad av Orgazm0 2008-09-03 kl. 15:28.
Citera
2008-09-03, 15:02
Medlem
Belenuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antikvetaren

Nej, det kan det inte.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in