2008-09-02, 20:32
Medlem
yjm308s avatar
har jag förstått det här rätt nu?

du pussade ditt ex INNAN du träffade henne och hon sa sen att hon älskade SITT ex medan ni var tillsammans?

haha hon e ju dum i huvet Hon är inte värd din tid, blocka henne på alla forum och internetgrejer om du kan, sluta höra av dig.

Citat:
Så nu undrar jag, gjorde jag FEL som inte sagt något om mig och mitt ex att vi pussades lite vid jul? Innan vi båda föll för varandra?
nej absolut inte.

Citat:
Och gjorde jag fel som sprang efter henne och försökte?
ja, fast man förstår ju dig.

edit: glömde säga att du borde radera hennes inlägg på bilddagboken också.
Senast redigerad av yjm308 2008-09-02 kl. 20:40.
Citera
2008-09-02, 20:40
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yjm308
haha hon e ju dum i huvet Hon är inte värd din tid, blocka henne på alla forum och internetgrejer om du kan, sluta höra av dig.

har jag förstått det här rätt nu?

du pussade ditt ex INNAN du träffade henne och hon sa sen att hon älskade SITT ex medan ni var tillsammans?

edit: glömde säga att du borde radera hennes inlägg på bilddagboken också.

Nej inte medans vi var tillsammans utan medan vi var och "dejtade" typ..
Citera
2008-09-02, 21:57
Medlem
ShmotZs avatar
Okej tråden kan låsas och ta bort . Det fixade sig, vi gjorde slut.
Citera
2008-09-02, 22:24
Medlem
Boris-Bosses avatar
Jävla fjortisfasoner från din brud, känner mig ganska chockad över att bara 1 om jag inte läst fel har sagt något/frågat om hennes ålder i denna tråd...så för bekvämaste avslutning på det hela.

Ha absolut ingen kontakt med henne.

..men vart nyfiken nu och undrar hur gammal hon är?
Citera
2008-09-02, 22:31
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boris-Bosse
Jävla fjortisfasoner från din brud, känner mig ganska chockad över att bara 1 om jag inte läst fel har sagt något/frågat om hennes ålder i denna tråd...så för bekvämaste avslutning på det hela.

Ha absolut ingen kontakt med henne.

..men vart nyfiken nu och undrar hur gammal hon är?

Hon har nyss fyll 18 år.. Jag själv är 19 år. Men det har pga hennes förra förhållande varför hon blev som hon blev typ.. men vi gjorde slut.
Citera
2008-09-02, 22:40
Bannlyst
Ungefär samma sak hände mig. Jag skrev till henne "Nu får du helt enkelt välja mellan att köra på mitt sätt eller att gå din egna väg. Om du inte kan prata ut om det så är du inte redo för ett förhållande, så prata eller låt mig vara helt."

Såklart ville min tjej precis som din tjej att jag skulle jaga henne, vilket jag gjorde tills jag insåg hur jag skulle göra för att vända på situationen. Då skrev jag det ovannämda, vilket resulterade i svaret "jag vill prata..". Krävs lite mental styrka att göra sånt här första gångerna, men hur ska förhållandet kunna fungera om hon ändå inte kan prata med dig.

Edit: Såg nu att ni gjorde slut.. Well gör som du vill =)
Citera
2008-09-02, 22:43
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernauter
Ungefär samma sak hände mig. Jag skrev till henne "Nu får du helt enkelt välja mellan att köra på mitt sätt eller att gå din egna väg. Om du inte kan prata ut om det så är du inte redo för ett förhållande, så prata eller låt mig vara helt."

Såklart ville min tjej precis som din tjej att jag skulle jaga henne, vilket jag gjorde tills jag insåg hur jag skulle göra för att vända på situationen. Då skrev jag det ovannämda, vilket resulterade i svaret "jag vill prata..". Krävs lite mental styrka att göra sånt här första gångerna, men hur ska förhållandet kunna fungera om hon ändå inte kan prata med dig.

Edit: Såg nu att ni gjorde slut.. Well gör som du vill =)

Jo, liksom... vi kom överrens att göra slut .. Kände detta fungerar inte. Vi har haft skit i 2 veckor nu.. så Men hon bad mig om en sista sak: ett 100% ärligt sms..! Sitter och skriver det nu
Citera
2008-09-02, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ShmotZ
Jo, liksom... vi kom överrens att göra slut .. Kände detta fungerar inte. Vi har haft skit i 2 veckor nu.. så Men hon bad mig om en sista sak: ett 100% ärligt sms..! Sitter och skriver det nu
Skriver du det jag sa?
Citera
2008-09-02, 23:11
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juggernauter
Skriver du det jag sa?

Nja just nu sitter jag och berättar detaljerat hur och vad jag gjorde med mitt ex den där julen.. vad som hände med mitt ex och mig osv! Hon blir ganska sårad över det.. men det är hon själv som vill veta!
Citera
2008-09-02, 23:45
Medlem
Pavarottis avatar
Citat:
Nja just nu sitter jag och berättar detaljerat hur och vad jag gjorde med mitt ex den där julen.. vad som hände med mitt ex och mig osv! Hon blir ganska sårad över det.. men det är hon själv som vill veta!

I ett jävla SMS?
Citera
2008-09-03, 10:05
Medlem
ShmotZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pavarotti
I ett jävla SMS?

Jo hon ville inte prata i telefon..
Citera
2008-09-03, 10:19
Medlem
gahhhraws avatar
Citat:
Jo hon ville inte prata i telefon..

Dumpa och gå vidare skulle jag säga, men eftersom du redan dumpat, så är det väl bara gå vidare jag kan råda dig till, alltså, INGA SMS!!!!

Men om jag gissar rätt, så kommer sms:andet utmynna i telefonsamtal, som kommer bli att ni träffas igen, tycker synd om er själva/varandra, har sex, och bestämmer er för att prova igen, och om två veckor läser vi om era nästa problem, här på vårt kära FB...

Men det är bara min gissning.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in