Okej så här jag kommer hem helt jävla... förstörd nu efter ett prat med min nuvarande tjej! Okej så här:
Vi träffas över att vi haft problem i vårat förhållande nu i 2 veckor typ och skall prata om det. Så då går vi runt och pratar och hon är jätte deprimerad över de mesta saker just nu. Jag själv vill ju trösta henne och att vi ordnar vårat förhållande.. Det vart en BRA början men ett jävla skit slut! Om det nu är slut.. jag vet inte
Vi satt och pratade med varandra så började vi prata om mitt ex (kommer ej ihåg hur vi kom in på det) Men att vi pratade om otrohet och att mitt ex var otrogen mot mig med en kille hon blev tillsammans med efter mig, sen kom hon hem vid jul och var otrogen mot den killen med MIG..
(Dum som jag är låter jag det hända...
) Iallfall, så hade jag inte tänkt på att säga det till min älskade flickvän och så kom det upp idag.. nyss, jag berättade om det som hände vid jul.
Så klart så blev min tjej ledsen.. för hon tyckte jag svek henne och ljög för jag inte sagt något, eftersom vi blev typ intresserade av varandra och började själva hålla på med varandra typ 1-2 månader efter jul. Så då började hon rusa iväg och jag sprang efter typ och försökte hindra henne från att bara dra, jag ville snacka om det.. men tydligen inte hon.. hon bara gick på och var jävligt ledsen och jag försökte stoppa henne, krama henne hålla fast henne typ.. bad henne stanna och så..
Hon slängde sig i mina armar 2 gånger och började gråta.. och jag tröstade henne, pussade henne på huvudet och typ smekte hennes rygg med handen.. sen började hon gå fort igen! Och jag åter igen försökte få stopp på henne..
Och nu till slutsatsen:
Jag sa: Jag älskar dig!
Hon: Det hjälper ju?!
Jag: Det påverkar väll fan inte mina känslor?! Snälla stanna! Jag vill prata om det!
Hon: Det är försent nu!
Sen så typ blev jag i en "trans" typ och hon sprang iväg och jag bara sjönk ner vid en sten och blev helt.. förstörd typ.. och sprang fort hem för att söka hjälp här!
Så nu undrar jag, gjorde jag FEL som inte sagt något om mig och mitt ex att vi pussades lite vid jul? Innan vi båda föll för varandra?
Och gjorde jag fel som sprang efter henne och försökte?
Tror ni det är helt kört nu..?
Tack för svar.. Stavfel och grammar fel bjuder jag på.. (tyvärr!)
Vi träffas över att vi haft problem i vårat förhållande nu i 2 veckor typ och skall prata om det. Så då går vi runt och pratar och hon är jätte deprimerad över de mesta saker just nu. Jag själv vill ju trösta henne och att vi ordnar vårat förhållande.. Det vart en BRA början men ett jävla skit slut! Om det nu är slut.. jag vet inte
Vi satt och pratade med varandra så började vi prata om mitt ex (kommer ej ihåg hur vi kom in på det) Men att vi pratade om otrohet och att mitt ex var otrogen mot mig med en kille hon blev tillsammans med efter mig, sen kom hon hem vid jul och var otrogen mot den killen med MIG..
(Dum som jag är låter jag det hända...
) Iallfall, så hade jag inte tänkt på att säga det till min älskade flickvän och så kom det upp idag.. nyss, jag berättade om det som hände vid jul.Så klart så blev min tjej ledsen.. för hon tyckte jag svek henne och ljög för jag inte sagt något, eftersom vi blev typ intresserade av varandra och började själva hålla på med varandra typ 1-2 månader efter jul. Så då började hon rusa iväg och jag sprang efter typ och försökte hindra henne från att bara dra, jag ville snacka om det.. men tydligen inte hon.. hon bara gick på och var jävligt ledsen och jag försökte stoppa henne, krama henne hålla fast henne typ.. bad henne stanna och så..
Hon slängde sig i mina armar 2 gånger och började gråta.. och jag tröstade henne, pussade henne på huvudet och typ smekte hennes rygg med handen.. sen började hon gå fort igen! Och jag åter igen försökte få stopp på henne..
Och nu till slutsatsen:
Jag sa: Jag älskar dig!
Hon: Det hjälper ju?!
Jag: Det påverkar väll fan inte mina känslor?! Snälla stanna! Jag vill prata om det!
Hon: Det är försent nu!
Sen så typ blev jag i en "trans" typ och hon sprang iväg och jag bara sjönk ner vid en sten och blev helt.. förstörd typ.. och sprang fort hem för att söka hjälp här!
Så nu undrar jag, gjorde jag FEL som inte sagt något om mig och mitt ex att vi pussades lite vid jul? Innan vi båda föll för varandra?
Och gjorde jag fel som sprang efter henne och försökte?
Tror ni det är helt kört nu..?
Tack för svar.. Stavfel och grammar fel bjuder jag på.. (tyvärr!)