Citat:
Ursprungligen postat av Zulfaqar
Självklart ska du ta alla tillfällen i akt och ha sex så fort möjligheten kommer..
Jag tycker inte att du ska göra det. Sedan varför låter du en tjej komma och sova över hos dig? ni har tydligen inga band annat än sex och jag antar att du inte är ett djur.
Om utlösningen är så viktigt så kan du väl onanera istället? till saken hör att om du har kärat ner dig eller ens bara tror på kineskan så ska du inte idka samlag med andra. Vad tror du din mamma skulle ha sagt? inget snällt.
Seså, skaffa dig en rakrygg och sluta snacka med kineskan innan du tänker få utlösning i en annan. Det finns viktigare saker än sex när det gäller relationer, och sex kan faktiskt skada vissa personer även om ni inte har förpliktelser för varandra.
Varför skulle jag inte låta en tjej komma och sova över hos mig, ställer jag då som motfråga?
Hon åker från Göteborg till Stockholm främst för att träffa mig. Ska hon få sova på gatan, menar du?
Min mamma hade nog inte sagt så där värst mycket, under rådande omständigheter. Hon hade väl inte ansett det optimalt, men ej heller direkt anstötligt, med tanke på att jag inte mött kinesiskan IRL ännu.
Jag håller givetvis med dig i slutändan, men det är min avsaknad av styrka som får mig att överväga; jag är helt enkelt osäker på hur det kommer att bli med kinesiskan, den rena blixten.
Jag blir rätt äcklad när du omnämner mig på det här viset. Därmed inte sagt att det är omotiverat.