2008-09-02, 11:59
Medlem
Varför inte skaffa några ungar till? Du har ju gratis boende(?) och både en morsa och en mormor som kan ta hand om dem. Du får massa barnbidrag (se till att få det till ditt konto - du är ju äldst) som du kan ha kul med.

Grattis till sonen förresten!
Citera
2008-09-02, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anckarström
Varför inte skaffa några ungar till? Du har ju gratis boende(?) och både en morsa och en mormor som kan ta hand om dem. Du får massa barnbidrag (se till att få det till ditt konto - du är ju äldst) som du kan ha kul med.

Grattis till sonen förresten!

Tack så mycket ...nej vi delar på hyran.
Citera
2008-09-03, 10:33
Medlem
Kan ju uppdatera lite vad som hänt....även om ingen bryr sig så måste jag skriva av mig.

Igår natt ändrade hon sig...då ville hon att jag ska leta lägenhet osv....men sen typ 5 min senare så ändra hon sig IGEN...Hon sa då att hon fortfarande tycker om mig men att hennes känslor inte e så starka längre. Plus att om jag bor kvar i hennes lya så kommer vi sova i samma säng och då kommer d nog hända saker...bara jag va införståd vad som gäller....(????)

Alltså... utnyttjar hon mig bara??? Kommer hon bara komma när d passar henne men jag får inte???

Hon säger att jag får bo kvar här BARA pga vår son....
Vet inte men jag har svårt och tro på det...liksom...kommer vi inte falla tillbaka till varandra rätt lätt igen liksom??
Bo med sitt ex liksom....jag har ju fortfarande jätte känslor för henne....

Det enda jag hoppas är att jag bor kvar här och efter ett tag så kanske hon inser sina känslor eller nått...jag kanske e naiv eller blåögd...lär väl kanske aldrig hända
Citera
2008-09-03, 10:35
Medlem
Misters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neonille
Kan ju uppdatera lite vad som hänt....även om ingen bryr sig så måste jag skriva av mig.

Igår natt ändrade hon sig...då ville hon att jag ska leta lägenhet osv....men sen typ 5 min senare så ändra hon sig IGEN...Hon sa då att hon fortfarande tycker om mig men att hennes känslor inte e så starka längre. Plus att om jag bor kvar i hennes lya så kommer vi sova i samma säng och då kommer d nog hända saker...bara jag va införståd vad som gäller....(????)

Alltså... utnyttjar hon mig bara??? Kommer hon bara komma när d passar henne men jag får inte???

Hon säger att jag får bo kvar här BARA pga vår son....
Vet inte men jag har svårt och tro på det...liksom...kommer vi inte falla tillbaka till varandra rätt lätt igen liksom??
Bo med sitt ex liksom....jag har ju fortfarande jätte känslor för henne....

Det enda jag hoppas är att jag bor kvar här och efter ett tag så kanske hon inser sina känslor eller nått...jag kanske e naiv eller blåögd...lär väl kanske aldrig hända

Hon varken utnyttjar dig eller något annat, hon har inte en jävla susning om vad hon håller på med. Omoget beteende och det kommer inte sluta gott. Skit i vad hon säger och leta lägenhet och se till att ta dig därifrån så fort som möjligt!
Citera
2008-09-03, 10:46
Medlem
Citat:
lär säkert ha sex och annat skoj me.
Är det inte avtändande att hon är med dig och låter dig bo i lägenheten enbart på grund av ert barn? Flytta ifrån henne så sker inte allting på hennes villkor. Bättre ni träffas mindre och är vänner under den tiden än att ni lever inpå varandra.
Citera
2008-09-03, 12:12
Bannlyst
Citat:

Eftersom du har hopp och griper efter halmstrån och eftersom jag val lite väl hård tidigare i tråden så ska du nu få något att tänka på.

Du hoppas och tror att det ska bli ni igen eftersom "så många går tillbaka till sina ex". Det händer om det före detta paret har delat på sig och flyttat på varsitt håll. Det händer alltså inte om man fortfarande envisas med att bo ihop. Då sliter det bara ännu mer på känslorna och man hinner aldrig sakna varandra.

1. Bor du kvar är det helkört. Garanterat.

2. Flyttar du ut kan två saker hända. Antingen kommer ni över varandra eller så inser hon att hon saknar dig för mycket. Oavsett vilket så kommer det kanske att ta några månader.

Du måste verkligen flytta alltså.
Citera
2008-09-03, 13:24
Medlem
Zorshas avatar
Citat:
Jag har PMat dig.
Jag påpekar detta, för att jag såg aldrig om jag fått PM när jag var ny på FB, så sorry om jag fördummar dig!
=)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in