En klassisk diskussion alla som hävdar att dom älskar folk,men man älskar inte alla man knullar med eller är ihop med,så är det bara. Det må vara så att jag är något av en romantiker kanske,som tror på kärlek som på film? Jag har träffat många tjejer under årens lopp varit kär i många,varit kåt på många,men jag kan uppriktigt säga att jag bara har älskat en enda.
Vi träffas inte längre,och tur är väl det att hon flyttat så jag slipper påminnas om henne. Men älska kan man bara göra med en person,inte 2-3 stycken för man inte kan bestämma sej. Hon finns kvar och jag minns stunder vi hade,det är ändå 10 år sen nu nästan. Men jag har ju träffat nya efter det,men inte kännt på samma sätt.
Jag tror säkert att jag kommer att älska någon mer,men jag tror inte det händer alltför ofta. Jag tror också att folk som aldrig älskat tror att dom älskar folk,för dom inte har något att jämföra med,alla par som säger "Jag älskar dej" sen knullar dom runt åt varsitt håll i smyg, det är inte sant. Man älskar inte om man är otrogen,dom vet inte vad innebörden att älska betyder,tyvärr så slits och nöttas detta ordet ut