innan det blir för mycket missförstånd:
den här delen av forumet är mer av faktakaraktär. vilken kändis var det som misstänktes för våldtäkt? nån som har åkt dit på att dra en lina på krogen undrar hur mycket han kommer åka dit på, vem är the lunarstrangler osv.
då är det bra om dom trådarna är ganska korta och koncisa. vem som helst får skriva där till en början (alla får givetvis läsa), men modereringen är tio gånger hårdare och håller man sig inte till reglerna så blir man portad från att skriva nåt mer där. en moderator som har lite koll fattar vilka debattörer som har koll. har man inget att komma med så är det förbjudet att skriva nåt.
nu ser det ut typ så här på flashback om nån undrar till exempel vilken kändis som står åtalad för att ha spottat carl bildt i ansiktet.
idiot 1: det var etype!!
idiot 2:
idiot 3: ROFLMAO
idiot 3: nä men allvarligt grabbar, det fattar ni väl att det inte var etype. jävla fjortisar.
idiot 4: för att återknyta till ämnet, det står i aftonbladet att kändisen nyligen hade gjort en konsert på grönan.
idiot 5: säkert nån blatte
idiot 6: den här tråden blir bara bättre och bättre...
vettig debattör 7: jag har lite kontakter som säger att det kan vara ken ring
idiot 8: ahahahahahahha det förvånar mig inte isånafall
idiot 9: alliansen har sett till att skatterna sänks .... bla bla bla ... mycket dålig stil bla bla bla
idiot 105: tydligen ska det vara nån som har åkt dit för narkotikainnehav
idiot 106: hmm, undrar om inte det kan vara etype??
----------
ja, ni ser säkert vart jag vill komma.
man får ju börja lite smått så itne moderatorerna får ägna en massa fritid åt det. till exempel juridikforumet och kändisforumet
ps. tack till den som tipsade om hur man ställer in antal inlägg per tråd här. nu är det iaf lite bättre. ds